Toon posts:

[BC3] beeldjes van "the lament configuration"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoek tekeningen van de 6 zijden van "the box" uit Hellraiser.
Kan iemand helpen. Ik heb een winkel gevonden waar ze een replica verkopen echte koper (kost pak geld FL500)

Zou toch leuk zijn zo een pc te maken in de vorm van een huge box. Aan één 2 zijdes heeft de tekening een ronde vorm (ideaal voor blowholes).

Wou eerst een plexi cube maken maar heb nu iemand gevonden die me snel en goedkoop alu platen op maat kan maken. DUs zocht ik iets cools. :O

Tekening uitsnijden in sticker, afplakken en dan het negatieve spuiten. Zou wel mega zijn.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Houd je er rekening mee dat er een dozijn verschillende boxen zijn in Hellraiser? (denk maar aan die ene met die psychiater die een hele verzameling had)...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al 4 zijden van de 6 , dus ik zoek er nog 2 van de originele box , uit HR1

Verwijderd

Topicstarter
gevonden !

http://www.fortunecity.com/victorian/hillcrest/76/hellraiser/lament-gallery/printable-cube.gif

:)

kan je zelf een kartonnen versie maken met origami hahah :O

Verwijderd

Hier ben ik ook naar op zoek, maar dan een hoge resolutie (iets van 300dpi ofzo) Ik wil n.l. de hellraiser box als case gaan maken, alleen die kleine gifjes schieten niet echt op :(

Google geeft ook geen oplossing :( Alleen weer die kleine plaatjes :O

Op ebay zijn er wel een tekeningen te koop, maar DUUR en slecht scanbaar door de achtergrond en de uitleg. Heeft iemand een scan? Of een goed lijkende tekening?
Verwijderd schreef op 24 mei 2001 @ 12:51:
ik heb al 4 zijden van de 6 , dus ik zoek er nog 2 van de originele box , uit HR1
Zijn dat scans? of orgineel?

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 13:27
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 19:21:
Hier ben ik ook naar op zoek, maar dan een hoge resolutie (iets van 300dpi ofzo) Ik wil n.l. de hellraiser box als case gaan maken, alleen die kleine gifjes schieten niet echt op :(

Google geeft ook geen oplossing :( Alleen weer die kleine plaatjes :O

Op ebay zijn er wel een tekeningen te koop, maar DUUR en slecht scanbaar door de achtergrond en de uitleg. Heeft iemand een scan? Of een goed lijkende tekening?

[...]

Zijn dat scans? of orgineel?
lol topic van nog voor BC3 :P

Thursday 24 May 2001 12:51

Verwijderd

MadMod schreef op 15 oktober 2002 @ 22:06:
[...]

lol topic van nog voor BC3 :P

Thursday 24 May 2001 12:51
Hoef ik tenminste geen nieuw topic aan te maken :+

ps.

Kan een modje de topic titel eventueel aanpassen?
Zoiets als: [cm] Hellraiser Box ontwerp
Pagina: 1