De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dus niet, beter kijken, hij is een stuk korter dan een liggende midi case.Op donderdag 24 mei 2001 12:05 schreef cheshire87 het volgende:
gewoon een mini/midi tower liggend.....![]()
de helft is er vanaf...
PS: nee, het is geen 19", in tegenstelling tot wat iedereen schijnt te denken, zijn 19" kasten best groot
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
ik heb van die aluminium frames van praxis. 2x2 cm.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
ik heb ook 20x20x2 mm alu hoeken bij de formido weggetrokken, alles is aan elkaar gelijmd met epoxylijm. De achterkant en de onderkant zijn van een beestaande kast, de rest is zelfbouw.Op donderdag 24 mei 2001 15:56 schreef cosmoOo het volgende:
ik ben ook met zoiets bezig maar wat voor materiaal heb je daar gebruikt ? en hoe heb je het vast gemaakt ?
ik heb van die aluminium frames van praxis. 2x2 cm.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
hoogte = 20 cm
diepte = 23 cm
ik kan hem wel kleiner maken, maar nu past in principe elk mobo + rest er in.
Da''s toch wel klein ja... en 19" kast is dus al 48cm breed, en de dieptes varieeren. Bij SVEC kasten is dat 49cm geloof ik, mijn nieuwe serverkast wordt 29cm diep, en dan 8.9, 13.4 of 17,8 cm hoog.Op donderdag 24 mei 2001 22:39 schreef Juggernaut het volgende:
breedte = 41 cm
hoogte = 20 cm
diepte = 23 cm
ik kan hem wel kleiner maken, maar nu past in principe elk mobo + rest er in.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Had je misschien weer paar centimeter gescheeld in breedte.
Wel gaaf zo''n kleine kast