Ik heb een A7V-E met een zelf-ge-unlock-de Duron 800.
Nu kan ik ''m op 800 of 900 draaien, maar op 10x 100 start ie nietmeer op.
De core voltage is 1.588v en die wil ik dus op 1.8v ofzo want hij word stressed 42graden op 900 (moet kunnen dus). MAAR hoe moet dat met de A7V-E ?? want in de bios en op het board kan je dat nergens aanpassen ??
-cYbErTiM
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoe kleur ik me voltage dan ????Op donderdag 24 mei 2001 11:33 schreef aaihetapie het volgende:
Je kan hem gewoon naat het gewenste voltage kleuren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niet verder dan 1.588V ?? lijkt me niet want de athlon moet standaart al op 1.8v geloof ik en je kan er ook athlons tot 1.2ghz in gooien. dus..Op donderdag 24 mei 2001 11:28 schreef monkel het volgende:
zit hier met hetzelfde probleem, 750@850 volgens mij kan je op dit mobo de Vcore niet verder verhogen
Ik had Award 1002D en heb hem met de ''nieuwste'' van asus.com (1002B) geupdate, ookal was deze een maand jonger.. maar me scsi werkt nu wel beter met deze oude bios, alleen core zit hier OOK niet inOp donderdag 24 mei 2001 12:26 schreef trictrac het volgende:
Hummm.. flash je bios?
<Review>
2Mb FIRMWARE PROVIDES VCORE AND CPU/SDRAM FREQUENCY ADJUSTMENT,BOOT BLOCK WHITE PRODUCTION,AND HD/SCSI/MO/ZIP/CD/FLOPPY BOOT SELECTION
</Review>
Staat toch duidelijk dat je de Vcore in de bios kan veranderen??? maa rhet kan NIET!
iemand ??
Verwijderd
Tbirds onder de 1Ghz 1.700,Op donderdag 24 mei 2001 11:55 schreef CT het volgende:
[..]
Niet verder dan 1.588V ?? lijkt me niet want de athlon moet standaart al op 1.8v geloof ik en je kan er ook athlons tot 1.2ghz in gooien. dus..
daar boven 1.75 en 1.775
1.80 voor de nieuwe TBirds 1.33 en 1.4, want vorige week heeft AMD besloten dat ze toch wat meer moeten hebben...
Durons waren 1.60 zijn nu 1.50 (of andersom ??)
Mobile Durons zijn 1.40 (en errug duur)
P.S. Dat de nieuwe TBirds (1.33 en 1.4) naar de 1.8 gaan is tot nu toe een Hoax... AMD heeft nog nix bevestigd
Concrete Loop Watercooling
Thanxxx, zal''t zeker doen, zo te zien draait mijn duron 800 al op 1.6Vcore, dus als ik geen knekties wil opebreken moet ie meteen op 1.8Vcore, hij draait nu op 41c stabiel (dus moet kunnen lijkt mij??) hij mag toch 55c worden?Op donderdag 24 mei 2001 16:50 schreef FreeRider het volgende:
Op Tomshardware (hier) kan je alle combinaties voor het voltage zo downloaden. Effe inkleuren op je Duron en gaan. Ik zou ''m op 1.75 zetten om eens mee te beginnen.
Maar ik ga eerst maar''s zo''n silver pen kopen en ook meteen die L1 ff goed af sluiten.
Concrete Loop Watercooling