[BC3] Geen prut koelblokken, we gaan pro,mijn waterblok.

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 18:17
hoe er wel rekening mee dat i ingan 2x zo groot moet zijn als je een beetje stroming wilt hebben...

Verder zou ik er wat slingers in doen....

if broken it is, fix it you should

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ok, ik heb al heel veel goede waterblokken gezien... dabit zijn idee vond ik wel heel goed. Maar nu heb ik een idee voor een nieuwe (slot A).

ipv 1 kanaal door de blok te laten lopen, zou ik mijn water kanaal splitsen en 2 kanalen door de waterblok laten vloeien.

2x invoer in het midden (aan de core) en 2x uitvoer (links en rechts).

Mensen dit is mijn eerste waterblok he, mijn vraag is nu.... heeft iemand dit al gedaan? Zou dit nadelen hebben? Volgens mij is dit wel een goed idee al zeg ik het zelf :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zo:
Afbeeldingslocatie: http://www.dkb2.f2s.com/mark/ontwerp1.gif

Hier had ik namelijk al over zitten denken, maar ik denk dat ik er maar 1 gleuf van 12 van maak.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou 2 ingangen maken hoor. Dan moet die blok niet zo groot worden. Zou wel elk kanaal even groot houden, moet lukken :-)

Hoe heb je het meeste rezultaat? Veel of weinig koper tussen water en CPU?

En zou ik die backplate van de cpu halen of niet? Mmh wel gevaarlijk niewaar.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen