Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik heb sinds vandaag een Dual P3 866 in m''n mashien zitten (op een MSI 694D Pro).
Er zitten 2 verschillende koelers op, een termaltake mini-chrom orb en een Spire golden orb achtig ding die ik niet op hun site terugvind.
Volgens MBM 5 loopt de CPU met een chrome orb op 35°C en de andere 43°C (full load)
is dit een logisch verschl? De kleinere koeler koelt beter? En zijn die waarden uberhaupt wel mogelijk?
En als laatste vraag, waar vind ik tutorials ivm oc''en van dit dual bordje, ben vrij nieuw met intel cpu''s en al zeker met dual intel borden.
THX
Er zitten 2 verschillende koelers op, een termaltake mini-chrom orb en een Spire golden orb achtig ding die ik niet op hun site terugvind.
Volgens MBM 5 loopt de CPU met een chrome orb op 35°C en de andere 43°C (full load)
is dit een logisch verschl? De kleinere koeler koelt beter? En zijn die waarden uberhaupt wel mogelijk?
En als laatste vraag, waar vind ik tutorials ivm oc''en van dit dual bordje, ben vrij nieuw met intel cpu''s en al zeker met dual intel borden.
THX
Zijn het eigenlijk box versies van de cpu''s of niet?
Als het box versies zijn zou ik gewoon weer de standaard koeler erop prikken. Die orbs vind ik namelijk om te
. de standaard koelers van Intel zijn al retegoed. In ieder geval beter dan die orbs. (Naar mijn mening in ieder geval)
Als het box versies zijn zou ik gewoon weer de standaard koeler erop prikken. Die orbs vind ik namelijk om te
Ik ben een ongeloofelijke kneus als het op Intel aankomt (AMD and oc''ing, that are my midle names, maar Intel ...)
Dus, wat bedoel je met boxed? De slot 1 versie?
Het zijn dus gewone socket procesoren, 866, 133 fsb 1.7 V
Het mobo + CPU''s + koelers zijn trouwens 2ehands (18.500 BEF, niet slecht dacht ik zo)
Het mobo + CPU''s + koelers zijn trouwens 2ehands (18.500 BEF, niet slecht dacht ik zo)
1000 piekies is lang niet slecht neeOp donderdag 24 mei 2001 01:53 schreef Orbit het volgende:
Ik ben een ongeloofelijke kneus als het op Intel aankomt (AMD and oc''ing, that are my midle names, maar Intel ...)
Een boxed versie is een versie waar standaard een koeler bij wordt geleverd (ook heb je dacht ik 3 jaar in plaats van 1j aar garantie op de cpu, was vroeger in ieder geval wel zo). Het maakt voor een boxed versie niet uit of het slot1 of socket 370 is.
Update
ze draaien nu beiden op 955 Mhz (36°c en 42°c) met een fsb van 147 (PCI = 37).
Ram (noname) staat op turbo, cas 2 en hostclock (dus FSB = 147)
Hmmm, dit is echt een leuk bordje.
ze draaien nu beiden op 955 Mhz (36°c en 42°c) met een fsb van 147 (PCI = 37).
Ram (noname) staat op turbo, cas 2 en hostclock (dus FSB = 147)
Hmmm, dit is echt een leuk bordje.
Verwijderd
enigste probleem wat ik gezien heb met dit mobo is dat hij niet houdt van een radeon...
wil niet werken onder win2000SP1, met een VP6 geen enkel probleem
Pagina: 1