[BC3] Ideeën voor kast-ontwerpen...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heeft iemand ideeën/tips/ontwerpen om zelf een kast te bouwen...?! Om mij een beetje op weg te helpen en om een beetje een idee te vormen hoe ik moet beginnen. Thnx Anyway!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Kijk es op www.virtualhideout.net. Inspiratie genoeg zou ik zeggen :)

• BC3 Victim
jah maar ik wil ''m ''t liefst van een of andere plexy glas maken .. ( niet die standaart .. ''t mot wel een beetje stevig wezen he .... >:)

maar toch bedankt !! :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Plexiglas is erg duur hoor, 1m2 iets van 75 piek :D reken maar uit :) koop dan een antec is mooi en goedkoper

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 13:34 schreef SaURoN het volgende:
Plexiglas is erg duur hoor, 1m2 iets van 75 piek :D reken maar uit :) koop dan een antec is mooi en goedkoper
Hij wil gewoon een totaal andere kast maken dan zo''n standard kastje. Laat hem.

Toch is VirtualHideout met zijn Affilates een hele goeie bron voor inspiratie.

• BC3 Victim
Hokje = campos :? :?
zo niet, meneer campos gaat dat ook doen
ik zelf ga het op een andere manier aanpakken
ik ga eerst een koperen frame bouwen. dit bespaart kosten (plexiglas hoeft dan niet zo dik te zijn) en het is zo in mijn ogen ietwat steviger. onderin moet namelijk een water bak komen voor m''n waterkoeling. ik ga hem wel bekleden met plexi.. verder komt bovenin extra ruimte voor m''n radiator.
ben nog opzoek naar een niet al te grote.
maar ik ga hem dus wel helemaal zelf bouwen..
pics e.d. volgen nog.

• BC3 Victim
nee ik ben niet campos ( wat dat ook mag wezen ..)

en ik ga industrie "plexyglas"gebruiken .. das nog wel iets prijziger .....

ik ga er zelf ook waterkoeling in maken ... maar das juist mooi met "plexyglas" das mooi met kleurstofje in koelvloeistof :) zie je overal van die slangen lopen :)

en hij wordt iets van 75 cm hoog ( net zo hoog als m''n buro ...) dus ruimte voor radiator zat !! en ongeveer net zo breed dat er 2 voedingen horizontaal naast elkaar kunnen .. >:)

maar ik zou graag een paar ontwerpjes willen ... ( om een beginnetje te maken ..)

Pagina: 1