De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
denk niet dat het gaat...
heb zelf een T18S en een Siemens SL45
Verwijderd
ja, gewoon alleen in bad bellen..Op woensdag 23 mei 2001 20:08 schreef Flexx het volgende:
Misschien is watercooling iets ??
koop een nieuwe....
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
geen problemen mee...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wap is niet mogelijk, is namelijk een ingebouwd modem, die jij er niet zomaar ff in gaat zettenOp donderdag 24 mei 2001 00:36 schreef real_raichu70 het volgende:
Weet er soms iemand of ge nen 3310 kunt updaten (BIOS flash ofzo) naar nen 3330 zoda ek die animated icons en WAP heb ?
Verwijderd
Toch betwijfel ik dat hoor.. de 3330 is soms maar 50 piek duurder. Kan me best voorstellen dat dat modem ook al gewoon in de 3310 zit.Op donderdag 24 mei 2001 00:45 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Wap is niet mogelijk, is namelijk een ingebouwd modem, die jij er niet zomaar ff in gaat zetten
Kun je zo zien, als je je oude video weggooit, maak ''m even open en je ziet optional-plekken op het mainboard waar geen componenten zitten.
Als je erachter kunt komen wat er op die plekken moet zitten geef ik je met ''n videorecorder of versterker wel kans. Maar ''n GSM-baseprint is SMD, en waarschijnlijk ook nog wel multilayer, dus ik denk dat het daar met je mooie huis-tuin-en-keuken-soldeerbout even ophoudt.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
zijn hier mensen die een Siemens M35i kunnen unlocken?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Zucht... Ik snap niet wat iedereen ziet in die neukia''s. Be original!Op donderdag 24 mei 2001 00:51 schreef real_raichu70 het volgende:
crappy , dacht dat da allemaal softwarematig gestuurd was . Dan maar is een nieuw "van de camion gevallen" GSMpje . Is de 8890 of de 8850 een goede GSM en hebben ze WAP en andere mogelijkheden ?
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Be practicalOp donderdag 24 mei 2001 09:24 schreef JvdBosch het volgende:
[..]
Zucht... Ik snap niet wat iedereen ziet in die neukia''s. Be original!
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Tot bubbels....Op woensdag 23 mei 2001 20:09 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
ja, gewoon alleen in bad bellen..
if broken it is, fix it you should
Maar ja.. weet iemand wanneer de T29 uit komt ?? en wat ie ongeveer gaat kosten ?
Mja, maar dan moeten ze wel eerst een aparte nieuwe produktielijn erbij bouwen.Op donderdag 24 mei 2001 01:51 schreef unicorn7 het volgende:
1 seconden langer onderdelen laseren in de fabriek, en je hebt een modem erbij....
de mijne is nl gejat
Als je nl een T10 hebt dan kan je hier de T18 software in zetten en tada.. je hebt een T18 die eruit ziet als een T10
btw:
http://www.ericsson.com/t29/
Is veeeeeeet