[BC3] Ericsson T28s overclocken....

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zoals enkele gebruikers van de Ericsson T28s misschien wel weten is dit ding ronduit traag!

Bestaat er een mogelijkheid om dit ding op de een of andere manier.. hoger voltage/whatever... over te clocken...

Zou wel cool zijn een overclockte telefoon :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

mooi weer maakt mensen gek.... klopt dit??? telefoon overclocken.... ppppffffffff.....

denk niet dat het gaat... >:)

heb zelf een T18S en een Siemens SL45

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:43

Flexx

This side up

Misschien is watercooling iets ?? :)

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 20:08 schreef Flexx het volgende:
Misschien is watercooling iets ?? :)
ja, gewoon alleen in bad bellen..

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik heb dat ding weg gedaan omdat dat ding zo fokking traaaag was.... echt irri

koop een nieuwe.... :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Nokia Nokia Nokia rulez yeah . Nu nog den 3310 , hoop zo snel mogelijk mijne 8890 te halen (Marrokanen zijn nog voor iets goe >:)). Weet er soms iemand of ge nen 3310 kunt updaten (BIOS flash ofzo) naar nen 3330 zoda ek die animated icons en WAP heb ?

• BC3 Victim
traag?
geen problemen mee...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 00:36 schreef real_raichu70 het volgende:
Weet er soms iemand of ge nen 3310 kunt updaten (BIOS flash ofzo) naar nen 3330 zoda ek die animated icons en WAP heb ?
Wap is niet mogelijk, is namelijk een ingebouwd modem, die jij er niet zomaar ff in gaat zetten :P

Verwijderd

crappy , dacht dat da allemaal softwarematig gestuurd was . Dan maar is een nieuw "van de camion gevallen" GSMpje . Is de 8890 of de 8850 een goede GSM en hebben ze WAP en andere mogelijkheden ?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 00:45 schreef Schum1 het volgende:

[..]

Wap is niet mogelijk, is namelijk een ingebouwd modem, die jij er niet zomaar ff in gaat zetten :P
Toch betwijfel ik dat hoor.. de 3330 is soms maar 50 piek duurder. Kan me best voorstellen dat dat modem ook al gewoon in de 3310 zit.

• BC3 Victim
1 seconden langer onderdelen laseren in de fabriek, en je hebt een modem erbij....

• BC3 Victim
Koop een nokia!

Robzilla

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Vaak is het zo dat verschillende uitvoeringen van een apparaat hetzelfde mainboard hebben maar dat bij de goedkopere versies gewoon onderdelen weggelaten worden.
Kun je zo zien, als je je oude video weggooit, maak ''m even open en je ziet optional-plekken op het mainboard waar geen componenten zitten.
Als je erachter kunt komen wat er op die plekken moet zitten geef ik je met ''n videorecorder of versterker wel kans. Maar ''n GSM-baseprint is SMD, en waarschijnlijk ook nog wel multilayer, dus ik denk dat het daar met je mooie huis-tuin-en-keuken-soldeerbout even ophoudt.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 11:30

schizofreen

ik & jij

ff stiekum tussendoor vragen:

zijn hier mensen die een Siemens M35i kunnen unlocken?

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 18:57
Op donderdag 24 mei 2001 00:51 schreef real_raichu70 het volgende:
crappy , dacht dat da allemaal softwarematig gestuurd was . Dan maar is een nieuw "van de camion gevallen" GSMpje . Is de 8890 of de 8850 een goede GSM en hebben ze WAP en andere mogelijkheden ?
Zucht... Ik snap niet wat iedereen ziet in die neukia''s. Be original! 8-)

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06
Op donderdag 24 mei 2001 09:24 schreef JvdBosch het volgende:

[..]

Zucht... Ik snap niet wat iedereen ziet in die neukia''s. Be original! 8-)
Be practical >:) It works and better than the rest..

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 18:17
Op woensdag 23 mei 2001 20:09 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

ja, gewoon alleen in bad bellen..
Tot bubbels.... :)

if broken it is, fix it you should

• BC3 Victim
Ik had stiekum al een idee dat et niet kon :)

Maar ja.. weet iemand wanneer de T29 uit komt ?? en wat ie ongeveer gaat kosten ?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 01:51 schreef unicorn7 het volgende:
1 seconden langer onderdelen laseren in de fabriek, en je hebt een modem erbij....
Mja, maar dan moeten ze wel eerst een aparte nieuwe produktielijn erbij bouwen.

• BC3 Victim
iemand nog een unlockte 8810 ofzo gevonden op straat ofzo? 8-)

de mijne is nl gejat :(

• BC3 Victim
Dat 3310 - 3330 verhaal... is dat niet hetzelfde als bij de ericsson T10 - T18..

Als je nl een T10 hebt dan kan je hier de T18 software in zetten en tada.. je hebt een T18 die eruit ziet als een T10 :)

btw:
http://www.ericsson.com/t29/
Is veeeeeeet :9~ :9 :9~ :9

• BC3 Victim
kenne we geen forum openen: Mobiel Tweaken

Pagina: 1