De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
is dat diezelfde athlon die je daar onder hebt staan? (athlon 900@1200)
dan vind ik het nl. al minder vreemd...
dan vind ik het nl. al minder vreemd...
Verwijderd
heb geen ervaringen met coolermasters maar 65 vind ik niet weinig!! Ik zou die alpha er inderdaad snel op zetten
Ik heb ook een AMD T-Bird 1200Mhz en die komt gewoon op +/- 60 met een Super Orb
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die athlon die in mijn sig staat wordt maar 36 graden ( wordt ook vrij heftig gekoeld)
Sie andere is een socket a 1200 die idle 65 graden wordt!!
Sie andere is een socket a 1200 die idle 65 graden wordt!!
Ik hoop niet dat je op deze waarde bent gekomen met de standaard temp uitlees proggies van ASUS, want die werken niet echt top. Ik zou het eens met M(other) B(ord) M(onitor) proberen. Want die waarde van 65 graden lijkt me niet echt realistisch ....
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
heb ik ook hoor maar de nieuwe 1000 en hoger kunnen best wel wat warmte hebbe... goed is anders. maar het kan.
moet zelf ook nog ff andere cooler halen vind het ook niet echt rlx
moet zelf ook nog ff andere cooler halen vind het ook niet echt rlx
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Pagina: 1