De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
En leuke knopjes =] Die heb ik ook =)
(Zie hier ;p http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178495)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Mooi gedaan joh !
Ben zelf ook bezig met case-mod. Ben alleen nog niet van plan om erin te gaan zagen.
uhh domme vraag heb je dat toetsenbord meegespoten en zo ja hoe heb je die letters zo mooi gekregen?
kom ik ook bovenin een fannetje plakken
kleien delta ofzow
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Misschien nog een neon?
Robzilla
Muis was Logitech pilot mouse, die is wel gespoten...
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
vooral die hamerite geeft wel een leuk effect..
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Verwijderd
vraag ik me ook afOp donderdag 24 mei 2001 12:58 schreef JvdBosch het volgende:
Waarom twee voedingen??
Mijn Athlon en Geforce trekken nogal veel stroom, evenals mijn dual cooler van Computernerd. Ik had er de plaats voor dus waarom niet???
btw die kast komt me bekend voor.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hoezo die kast komt je bekend voor???Op donderdag 24 mei 2001 16:07 schreef ReseTTim het volgende:
ziet er wel lache uit.
btw die kast komt me bekend voor.
Verwijderd
Omdat het een inwin-kast is. Die heb ik ook, je hebt dus smaakOp vrijdag 25 mei 2001 17:03 schreef Siberian_2 het volgende:
[..]
Hoezo die kast komt je bekend voor???
Goede casemod ook..
Maareh... welk model van Inwin is dit?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Zo te zien type Q700Op vrijdag 25 mei 2001 20:36 schreef Demoniac het volgende:
Zeker mooi!!!
Maareh... welk model van Inwin is dit?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
DrQ, das mijn oud systeem (van ManhaMMer van ICQ) heeft siberian van me over genomen, das athlon 800 (800 core) @ 1050 2/5 cache divider.Op vrijdag 25 mei 2001 21:33 schreef Dr.Q het volgende:
zeg eh... 800@1050, wat is je vcore als ik vragen mag? alsmede je cache devider?.
ennuh Siberian, I said it before and I''ll say it again, hij is fijn!
I see dead pixels...
Ik wil ook z''n Gathering of Tweakers logo''tje, ( dat vierkante stikkertje ) heb je die ergens vandaan of gewoon uitgeprint en opgeplakt ?Op woensdag 23 mei 2001 16:50 schreef iFc-Freaky het volgende:
Nice mod =]
En leuke knopjes =] Die heb ik ook =)
(Zie hier ;p http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178495)
Dat zijn mijn SCSI en floppydrive kabel, die heb ik rond gemaakt. Mijn IDE kabel is zwart, zo hou je ze makkelijk uit elkaar...Op zondag 27 mei 2001 02:13 schreef BigB het volgende:
Beetje rare/domme vraag waar zijn die geel/groen gestreeptje kabeltjes voor??
Verwijderd
www.computer-land.nlOp zondag 27 mei 2001 10:29 schreef QuAd-dUnCAn het volgende:
ik ben toe aan een nieuw keyboard, en die warte lijkt me wel wat. maar weet iemand of computerland een website heeft? of evt iemand in eindhoven die iets wil regelen?
Verwijderd
was t dan op http://www.computer-land.nl/index.php?page=producten&catid=71 de eerste? das de enige van 27,- gulden, maar er staan geen plaates bij
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Dat is de goeie, die hebben ze in allerlei verschillende kleuren, transparant ook verkrijgbaar...Op zondag 27 mei 2001 13:59 schreef QuAd-dUnCAn het volgende:
thx veel
was t dan op http://www.computer-land.nl/index.php?page=producten&catid=71 de eerste? das de enige van 27,- gulden, maar er staan geen plaates bij