de enne zegt gedistileert water de andere
koelvloeistof de andere water ..
de andere een mix ervan
wat is het beste??
RW
koelvloeistof de andere water ..
de andere een mix ervan
wat is het beste??
RW
Verwijderd
Verwijderd
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Verwijderd
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Op woensdag 16 mei 2001 21:00 schreef scorpionv het volgende:
Okay, hier een - vrij belangrijke - update.
Toen ik vanmiddag mijn pompje uit het water trok, zag het deel van de slang wat altijd onder water zit helemaal wit. Hieruit concludeer ik dat mijn koelvloeistoftoevoeging TOCH WEL mijn slangen aantast. Aan de binnenkant van de slangen zal de aantasting wel wegspoelen oid, vandaar dat het alleen aan de buitenkant van de slang zichtbaar is. Dit zal waarschijnlijk ook de witte kleur van mijn water veroorzaken, ofwel: die rommel gaat door de gootsteen.
Ik ga nu de boel doorspoelen en opnieuw vullen met DEMI-water, en als anti-alg etc. gaat er een flesje waterwetter van freakyfrank (gathering.tweakers.net/showtopic.php/179914) doorheen.
GEBRUIK DUS GEEN AUTOKOELVLOEISTOF, het tast je slangen aan. Zelfs een scheutje toevoegen is al teveel.
[...]
Op maandag 07 mei 2001 21:35 schreef DaBit het volgende:
ff offtopic:
Degenen die koelvloeistof gebruiken: hebben jullie last van aangetaste slangen of PVC?
[...]
Ja dus. Probeer het maar niet zou ik zeggen. Het gaat ongemerkt, als ik die pomp er niet had uitgehaald was ik er niet achtergekomen.
Fun while it lasted: World Community Grid!