De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
TNT Clock moet je ff opzoeken in de Search dat vind je wel.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik had een AMD K6-2 333 met 32MB en die TNT en dat werkte wel aardig met Q3A. Wel alles goed tweaken (settings van Q3A vooral). Dan lukte 35 fps wel met die demo.Op woensdag 23 mei 2001 12:07 schreef sebastius het volgende:
Okee. Dus de K6-2 is leuk voor simpele dingen, maar voor spellen pure smack? Daar baal ik van. Kutcomputer.
Geen idee. Ik heb wel zoiets gehoord ook, maar nooit bekeken ofzo.Op woensdag 23 mei 2001 12:09 schreef sebastius het volgende:
Ook nog iets. Ik dacht altijd dat die Viper DVD acceleratie (oid) had. Heeft ie dat nu wel of niet?
Er zijn 2 processen bij DVD acceleratie zoals die vaak wordt gebruikt bij reclames etc.Op woensdag 23 mei 2001 12:09 schreef sebastius het volgende:
Ook nog iets. Ik dacht altijd dat die Viper DVD acceleratie (oid) had. Heeft ie dat nu wel of niet?
Mocht dit toch zo zijn dát hij het ondersteunt, dan heeft het meestal niet veel effect. Het is meer een reclametrekker.
het ligt,zoals al eerder is gezegd aan je mobo en proc
Duron is een goede keuze ja, met een goed mobo kan je die op 1000 laten lopen. En dan heeft je Viper overklokken weer wel zin, omdat dan je CPU niet meer het knelpunt is.Op woensdag 23 mei 2001 12:28 schreef sebastius het volgende:
Dan wordt het tijd voor een nieuwe PC. Goedkoop en snel, dus Duron 800 Mhz ofzo?
40 Gb Seagate (5400 Rpm)
DVD drive
Diskdrive
96 Mb 100 Mhz ram
Sb-Live 1024 (met die gouden conn)
Realtek PCI 10 Mbs netwerk
Viper 770 Tnt2 met 32 Mb
400 Watt ATX
Wat kan ik hiervan beter in mijn oude bak laten zitten?
Als je die nog een beetje compleet wil houden om door te verkopen wordt alles anders.
Maar anders: Ik zou iig ook nieuw geheugen kopen. Die NIC: is die echt maar 10Mb?
Die SB, HD, kast, dvd, (evt floppy) en VGA kun je prima meenemen naar je nieuwe pc.
*insert signature here
Chaintech mobo met zijn K6 erop lekker laten zitten, met het geheugen. Daar een of ander goedkoop vidiootje in, en mijn reserve SB-live. HDtje erin en verpieren.
Dan koop ik een duron 800+mobo+geheugen. Suggesties?
Een MSI K7T-Turbo
Duron 750/800/850
128 MB PC133
CoolerMaster DP5-6H51
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Om te beginnen neem ik aan...Op woensdag 23 mei 2001 18:55 schreef RAILGUNNER het volgende:
Ja
Een MSI K7T-Turbo
Duron 750/800/850
128 MB PC133
CoolerMaster DP5-6H51