Beste Mensen, ik heb onderstaand systeem nou op 1000@1200 lopen, met de FSB op 160 en de core voltage op 1,95 als ik op 1,9 zet komt ie windows niet in. Is dit gezond???? Koetje haalt 3mk/sec
Verwijderd
heel goed denkbaar... heeft gewoon hoog voltage nodig, geen probleem toch?
hoe lang draait ie al zo? kan best dat je hem over een paar maanden wel op 1,9 kan zetten
hoe lang draait ie al zo? kan best dat je hem over een paar maanden wel op 1,9 kan zetten
Verwijderd
bij mij loopt ie vast op 58Op woensdag 23 mei 2001 11:33 schreef arjo_kamp het volgende:
54 degrees metnou 3dmark2000 aan het draaien
dat kan wel kloppen dat ie het op 1.9 niet trekt, da''s het hele idee achter het voltage verhogen, de cpu net wat meer sap geven zodat ie het allemaal toch trekt..
nadeel van een hoger voltage is een hogere temperatuur en net zoals met alle overklok maatregelen zal de levensduur van je proc wat achteruit gaan.. hoeveel is niet te zeggen..
nadeel van een hoger voltage is een hogere temperatuur en net zoals met alle overklok maatregelen zal de levensduur van je proc wat achteruit gaan.. hoeveel is niet te zeggen..
Maakt geen flous ous. 
Als het goed werkt, niks aan de hand.
En wat hiro al zegt. Goed kans dat als je hem hier een beetje aan laat wennen dat ie over een tijdje wel op 1,9 wilt (burn-in effect heet dat)
Als het goed werkt, niks aan de hand.
En wat hiro al zegt. Goed kans dat als je hem hier een beetje aan laat wennen dat ie over een tijdje wel op 1,9 wilt (burn-in effect heet dat)
Geen inspiratie
ff wat geknooit met asus prob of hoe heet dat, idle is ie 32 degrees, en met
50.... moet willen dacht ik zo. Dus verhogen van voltage maakt niks uit, zolang de temp niet uit de hand loopt.... kheb trouwens een golden orb drop zitten, en 2 extra 80mm fans, in voor-onder die koele lucht zuigt, en 1 vlak achter de proc die naar buiten blaast. Misschien kan ik nog wel wat hoger, fsb op 165 misschien, kzal zo ff proberen...
Geen probleem, maar je koetje haalt te weinig
www.teamanandtech.com/speed.asp
Fun while it lasted: World Community Grid!
.....
Ik heb mijn p3 (celly2), op 2,2 gehad.
oke, maar das wel enigzins schadelijk, denk ik.....
Maar volgens mij kun je hem nog wel op 2,0 zetten hoor.
Ik heb mijn p3 (celly2), op 2,2 gehad.
oke, maar das wel enigzins schadelijk, denk ik.....
Maar volgens mij kun je hem nog wel op 2,0 zetten hoor.
Heel gezond voor de 
zolang je proc onder de 60 blijft is er zeker niks aan de hand
zolang je proc onder de 60 blijft is er zeker niks aan de hand
Dit is een Intel dus die geeft niet zoveel warmte als een AMD processor. Dit is standaard op 1000Mhz maar 34watt en op 1200Mhz met 1.9 of 1.95volt zal dit echt niet meer als 50watt zijn. Dit kan dus met goede koeling.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
3mk/s is toch veel te weinig? Zelfs ik haal 3.2mk/s. Jij moet toch zeker 4 mk/s halenOp woensdag 23 mei 2001 11:12 schreef arjo_kamp het volgende:
Beste Mensen, ik heb onderstaand systeem nou op 1000@1200 lopen, met de FSB op 160 en de core voltage op 1,95 als ik op 1,9 zet komt ie windows niet in. Is dit gezond???? Koetje haalt 3mk/sec
En mijn cpu loopt nu op 1.97V. Gaat prima
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
mijm p3 1000@1250 op 1.9v kan echt geen kwaad, wil alleen nog hoger maar fsb kan niet hoger dan 166(mobo CUSL2-c)
i.v.m zomer en zolder is het hier al snel 40+ graden klok hem dan terug tot 1133 standaardvoltage.
i.v.m zomer en zolder is het hier al snel 40+ graden klok hem dan terug tot 1133 standaardvoltage.
Verwijderd
Nee, jij hebt een amd en hij een intel. Een amd graast meer dan een intel. Zelfs een oude athlon op 700mhz kan meer grazen dan ik.Op donderdag 24 mei 2001 15:48 schreef thedolf het volgende:
[..]
3mk/s is toch veel te weinig? Zelfs ik haal 3.2mk/s. Jij moet toch zeker 4 mk/s halen
Verwijderd
hoeveel kan de duron core max aan (wat is nog veilig) 
duron 750
stepping 6.3.1
kan 1 ghz @ 1.85v, maar hij moet hoger
wil daarvoor een voltagemod uitvoeren, maar tot hoe hoog kan ik gaan en welke temp?
ow jah, heb een kt7, dus nie alle coolers passen erop
heb nu een windtunnel erin zitten (ananasblik
)
= 55 graden stressed
@ 1.85v @ 1 ghz
greetz
duron 750
stepping 6.3.1
kan 1 ghz @ 1.85v, maar hij moet hoger
wil daarvoor een voltagemod uitvoeren, maar tot hoe hoog kan ik gaan en welke temp?
ow jah, heb een kt7, dus nie alle coolers passen erop
heb nu een windtunnel erin zitten (ananasblik
greetz
dit is niet echt ontopic!
Gebruik de search ff! dan vind je genoeg!
Gebruik de search ff! dan vind je genoeg!
Je koe is inderdaad erg weinig... Ik haal bijna 5 mk/sec op 1400 mhz. Als ik op standaard snelheid (1200) draai haal ik iets van 4,4 of zow (weet het niet precies want standaard snelheden draai ik nooit
)
Oorzaak hiervan kan zijn dat je een aantal applicaties open heb staan die prockracht mee pikken. Als je bijvoorbeeld je
heb draaien en je start 3d mark. Dan draai je een (aantal) benchmarks, om dan terug te keren naar de desktop. Als je dan naar je
gaat kijken heeft ie natuurlijk niet de volle snelheid gepakt met als gevolg minder mk/sec
Oorzaak hiervan kan zijn dat je een aantal applicaties open heb staan die prockracht mee pikken. Als je bijvoorbeeld je
Draai zelf m''n Duron 750@825 met 1.94 V 
Cooler is een Coolermaster DP5-6H51, koelt wel beters hoor, zeker voor dat geld!
Wil alleen nog een Delta Fan (6800rpm?) hebben voorop de Coolermaster heatsink, hoe duur zijn die dingen?
Cooler is een Coolermaster DP5-6H51, koelt wel beters hoor, zeker voor dat geld!
Wil alleen nog een Delta Fan (6800rpm?) hebben voorop de Coolermaster heatsink, hoe duur zijn die dingen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
wou net zeggen; mijn duron@1070 haalt de 3.8Mkeys...Op donderdag 24 mei 2001 15:48 schreef thedolf het volgende:
[..]
3mk/s is toch veel te weinig? Zelfs ik haal 3.2mk/s. Jij moet toch zeker 4 mk/s halen
Pagina: 1