[BC3] multiplier niet hoger ->CPU=20c

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik snap het niet helemaal meer...

mijn TB900 draait zonder probs op 144*7.5=1080MHz maar zodra ik mijn multiplier op 8x zet (niet echt dramatisch toch) post ie niet meer :?.
CPU temp idle=20 graden bij boot en na 2 min -12 :)
de harde schijf ratelt wel maar mijn scherm is dood.
nou denk ik dat dat aan mijn viper550 ligt maar ik snap niet waarom (multiplier geld alleen voor de processor en heeft niks met AGP te maken) of is het meschien dat z''n L1 brugjes niet helemaal ok meer zijn (peltier cooling opgezet dus aan proc geprutst, ze zagen er btw nog goed uit)

heeft iemand nog bruikbare tips????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

voltage verhogen ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

vaag...
Ik zou inderdaad eens opnieuw kleuren. maar als je al die zooi erop het zitten is dat makkelijker gezegd als gedaan denk ik.

Hoe zit het met je condens ? (erg offtopic, ik weet het )

Geen inspiratie

Verwijderd

Blijkbaar doet''ie het niet op 1152 met de Vcore die je gebruikt. Probeer wat minder FSB of wat meer Vcore of beide
Greetz,
Hooi. :Y)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
vcore staat of 1.85 (actual dus 1.92) maar ben beetje huiverig voor voltage mod (en dan moet ik alles er weer uitschroeven en dat is een k*t klus :( )
als ik mijn FSB gewoon op 100 MHz zet en dan mijn multiplier op 11 doet ie het ook niet... begin te denken dat ik dus toch die L1 streepjes mag gaan vernieuwen (en dan meteen maar Voltage-mod doen :)

martijn-> ik heb alles dichtgeplamuurd met witte vaseline, dit gat erg ok, het geeft alleen beetje teringzooi maar licht ook luek op met blacklight :P, de binnenkant van mijn socket heb ik opgevuld met een stekje piepschuim en tussen mijn mobe en de kast zit een lap foam, ik heb nog geen condens kunnen ontdekken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 11:56 schreef GrimPie het volgende:
vcore staat of 1.85 (actual dus 1.92) maar ben beetje huiverig voor voltage mod (en dan moet ik alles er weer uitschroeven en dat is een k*t klus :( )
Voor voltage-mod hoef je toch alleen in je bios te zijn?
Ik ben daar nog geen schroefjes tegengekomen :)

Verwijderd

Nou Joep,
als jij met een AMD bord in de BIOS een hogere spanning dan 1,85 in kunt stellen, kun je waarschijnlijk ook toveren..

De hardware op het moedrbord moet je modificeren, dat is Voltage Mod, om hoger te kunnen kimen dan standaard.

:P

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Nog een weekje, zijn de examens voorbij, en ga ik ook een volt. mod laten doen :) Kan ik eindelijk weer verder met oc''en. Ik wil 1,1 gh :7

Geen inspiratie

Pagina: 1