Toon posts:

[BC3] 2 Voedings Gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je er 2 tegelijk op 1 systeem gebruiken? Ik kom volgens mijn abit mobo te weinig (hij begint oorverdovend te piepen). Ik heb daarom al een 2e voeding ui een andere kast gesloopt en deze erbij gezet. Je kan er alleen je monitor op aansluiten (Die doet het dan nog :)) maar andere hardware gaat niet werken (ook wel logisch) als je die aansluit. Nu is dus mijn vraag: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik 2 voedingen tegelijk kan gebruiken met op een het moederbord (dual PIII overgeklokt) en andere de drives?

Verwijderd

voedingen...
ik weet zo ff geen site uit m''n hoofd, maar probeer de search eens, is hier wel eerder langs geweest

Verwijderd

Wat ik heb gedaan is een "oude" at voeding gepakt deze boven mijn atx gehangen en in een bay cq fanbus de "aan" knop gemaakt (samen met andere knoppen) mijn atx heeft twee uitgangen en nu heb ik ook een doorlus kabeltje gemaakt van atx naar at (buitenlangs) de connectoren van de at voeding kan je dan gebruiken voor bijvoorbeeld

- fans
- licht
- hdd''s
- cdroms

succes... :)

ow ja die doorlus kabel heeft als doel dat ik maar een stekker in het stopkontakt hoef te doen... ;)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Geen inspiratie

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:13

JT

VETAK y0

''voedings''...is dat de nieuwe spelling :D

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 09:14 schreef JT het volgende:
''voedings''...is dat de nieuwe spelling :D
nee met nieuwe spelling is het fu-dings

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
hehhe pelts op een at-voeding.
doe het dan goed en koop een 2x 24 volt 1000 watt ringkern bij doesburg bv. alleen ff gelijkrichten en klaar, heck doesburg kan zels 2x 25,4 geven zodat je na gelijkrichten nog 2x 24 over houdt... evil dual 172 watt
moehahahaha.

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
Kijk ff op virtualhideout.net bij guides,
daar staat bij guides welke draadjes je moet verbinden om er 2 te gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 10:57 schreef Dr.Q het volgende:
hehhe pelts op een at-voeding.
doe het dan goed en koop een 2x 24 volt 1000 watt ringkern bij doesburg bv. alleen ff gelijkrichten en klaar, heck doesburg kan zels 2x 25,4 geven zodat je na gelijkrichten nog 2x 24 over houdt... evil dual 172 watt
moehahahaha.
waarom denk je dat ik vroeg om 2 psu''s bij elkaar te doen? Ik zal het maar meteen zeggen: omdat ik geen nieuwe wil gaan kopen en zo kon het dus ook werken :)
Op woensdag 23 mei 2001 11:00 schreef marteltor het volgende:
Kijk ff op virtualhideout.net bij guides,
daar staat bij guides welke draadjes je moet verbinden om er 2 te gebruiken.
thnx, heb deze maar gebruikt, want die kost minder werk en kan je ook weer terugrdraaien naar normale staat 8-)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Je zoekactie naar ''2de voeding'' leverde 665 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Misschien helpt dit?

//edit

voortaan iets beter lezen |:(
Pagina: 1