Hoe kan je er 2 tegelijk op 1 systeem gebruiken? Ik kom volgens mijn abit mobo te weinig (hij begint oorverdovend te piepen). Ik heb daarom al een 2e voeding ui een andere kast gesloopt en deze erbij gezet. Je kan er alleen je monitor op aansluiten (Die doet het dan nog
) maar andere hardware gaat niet werken (ook wel logisch) als je die aansluit. Nu is dus mijn vraag: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik 2 voedingen tegelijk kan gebruiken met op een het moederbord (dual PIII overgeklokt) en andere de drives?
Verwijderd
voedingen...
ik weet zo ff geen site uit m''n hoofd, maar probeer de search eens, is hier wel eerder langs geweest
ik weet zo ff geen site uit m''n hoofd, maar probeer de search eens, is hier wel eerder langs geweest
Verwijderd
Wat ik heb gedaan is een "oude" at voeding gepakt deze boven mijn atx gehangen en in een bay cq fanbus de "aan" knop gemaakt (samen met andere knoppen) mijn atx heeft twee uitgangen en nu heb ik ook een doorlus kabeltje gemaakt van atx naar at (buitenlangs) de connectoren van de at voeding kan je dan gebruiken voor bijvoorbeeld
- fans
- licht
- hdd''s
- cdroms
succes...
ow ja die doorlus kabel heeft als doel dat ik maar een stekker in het stopkontakt hoef te doen...
- fans
- licht
- hdd''s
- cdroms
succes...
ow ja die doorlus kabel heeft als doel dat ik maar een stekker in het stopkontakt hoef te doen...
''voedings''...is dat de nieuwe spelling
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
nee met nieuwe spelling is het fu-dingsOp woensdag 23 mei 2001 09:14 schreef JT het volgende:
''voedings''...is dat de nieuwe spelling
hehhe pelts op een at-voeding.
doe het dan goed en koop een 2x 24 volt 1000 watt ringkern bij doesburg bv. alleen ff gelijkrichten en klaar, heck doesburg kan zels 2x 25,4 geven zodat je na gelijkrichten nog 2x 24 over houdt... evil dual 172 watt
moehahahaha.
doe het dan goed en koop een 2x 24 volt 1000 watt ringkern bij doesburg bv. alleen ff gelijkrichten en klaar, heck doesburg kan zels 2x 25,4 geven zodat je na gelijkrichten nog 2x 24 over houdt... evil dual 172 watt
moehahahaha.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Kijk ff op virtualhideout.net bij guides,
daar staat bij guides welke draadjes je moet verbinden om er 2 te gebruiken.
waarom denk je dat ik vroeg om 2 psu''s bij elkaar te doen? Ik zal het maar meteen zeggen: omdat ik geen nieuwe wil gaan kopen en zo kon het dus ook werkenOp woensdag 23 mei 2001 10:57 schreef Dr.Q het volgende:
hehhe pelts op een at-voeding.
moehahahaha.
thnx, heb deze maar gebruikt, want die kost minder werk en kan je ook weer terugrdraaien naar normale staatOp woensdag 23 mei 2001 11:00 schreef marteltor het volgende:
Kijk ff op virtualhideout.net bij guides,
Je zoekactie naar ''2de voeding'' leverde 665 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Misschien helpt dit?
//edit
voortaan iets beter lezen
Misschien helpt dit?
//edit
voortaan iets beter lezen
Pagina: 1