De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
dus een case fan (zit in die kast ruimte voor een 80x80 voorin) is geen overbodige luxe
HehOp woensdag 23 mei 2001 07:53 schreef Hiro Shima het volgende:
dus een case fan (zit in die kast ruimte voor een 80x80 voorin) is geen overbodige luxe
Wat is een goede casefan?
Gegroet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Voor een beetje goede casefan zou ik persoonlijk toch gaan voor een 220V fannetje. Zijn meestal wel iets duurder maar maken over het algemeen minder geluid. Zorg er wel voor dat de fan gekogellagerd is (
En die Silverado: de ene vindt hem geweldig, de andere vreselijk. Ik heb geen ervaring. Ik ga zelf binnenkort voor waterkoeling, is wel vrij duur maar wel heel stil en goed (ook voor overklokken).
My badOp woensdag 23 mei 2001 15:03 schreef Aikon het volgende:
En volgens mij bedoeld Hiro Shima dát er ruimte is, hij vraagt het niet maar ja...
Ben trouwens van plan een nieuwe kast te halen want al mijn slots zitten vol en wil graag wat speel ruimte hebben(aanraders?)
Over die silverado:
Ik heb hem gewoon uit de cooling test bij tomshardware gekozen omdat die me het beste aansprak.
Ik heb totaal geen ervaring met cooling dus moet op tests en rviews afgaan.
Als iemand een goed/beter alternatief heeft laat het me weten.
gegroet
Verwijderd
Ik heb geen zin om naast een comp te zitten die klinkt als een opstijgend vliegtuig
Gegroet
Staan 2 bedrijven bij pricewatch maar als je na hun pagina''s gaat staan daar geen sunon fans op.
Gegroet
ja dat zou ik nou ook wel eens willen weten !Op donderdag 24 mei 2001 17:54 schreef f00l het volgende:
Waar zijn die sunon fans n Nederland verkrijgbaar?
Staan 2 bedrijven bij pricewatch maar als je na hun pagina''s gaat staan daar geen sunon fans op.
Gegroet
Alleen je hebt niks aan een goede CPU koeler als de warmte alsnog in de kasty blijft hangen, en je kast opwarmt.
Dus een Silverado is een goede investering. Alleen een paar casefans zijn altijd erg welkom. Je kunt ze het best zo groot mogelijk nemen.
Want hoe groter: hoe meer lucht ze verplaatsn in verhouding tot de herrie
succes ermee
Geen inspiratie
Case: A-Open Hx08 Big Tower
Cpu cooler: noisecontrol silverado
fans: 3 Sunon 120x120x25mm fans
1 onderin de voorkant intake
1 achterkant bij cpu exhaust
1 boven op de case exhaust
Op/aanmerkingen/tips zou ik erg op prijs stellen.
gegroet
Verwijderd
okee over de koeling, de hx45 is perfect te modden.
1: 120mm fan voorin zetten [gaatje zagen]
2: 120mm fan achterin zetten [weer gaatje zagen en evt beetje hoekjes veranderen]
3: als dit niet genoeg is 2x80mm bovenin tussen voeding en 5.25 inch rack
4: je kan je hdd/fdd rack weghalen en achter je fdd gaten een 80mm kwijt
5: naast de slots aan de achterkant kunnen 3x60mm fans
6: hdd coolers en slotcoolers.
dit werkt allemaal perfect en het blijft een lekker compact kastje.