[BC3] lcd scherm via printerpoort >kan daar een zip driv

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik wil graag zo''n kant en klare lcdscherm bestellen.maar nu heb ik een probleem ik heb een zipdrive die op de printerpoort zit.Kan die daar wel tussen dus pc lcdscherm zipdrive printer.iemand ervaring er mee?zonde om scherm te bestellen en dat ie het dan niet doet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gaat waarschijnlijk niet werken omdat die LCDschermpjes nogal direct op de printerpoort zitten te werken.

Koop anders een extra printerpoort (indien je nog isa sloten hebt), dan ben je van het hele gezeur af. Kost niet bijzonder veel.
Als de LCD software niet op LPT2 kan dan kan je altijd je ZIP op LPT2 zetten.

Verwijderd

:? /me snapt er geen hol van

Bedoel je dat je een klein lcd''tje van eio.com ofzo op je printerpoort wil hangen waarom ook je printer en je zipdrive opzitten??

Waarom moeilijk doen, gewoon ff een extra printerpoort er bij in zetten...

edit: was weer eens niet snel genoeg met tikken...

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 00:19 schreef 777bas777 het volgende:
Gaat waarschijnlijk niet werken omdat die LCDschermpjes nogal direct op de printerpoort zitten te werken.

Koop anders een extra printerpoort (indien je nog isa sloten hebt), dan ben je van het hele gezeur af. Kost niet bijzonder veel.
Als de LCD software niet op LPT2 kan dan kan je altijd je ZIP op LPT2 zetten.
dus een lpt2 kaartje kopen en daar zip+printer aan hangen en lcdscherm op lpt1 en dat werkt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 09:40
En als je PCI/ISA sloten volzitten?

Ik heb een extra COM&LPT port op een ISA kaartje, maar geen vrij slot. Kan ik het kaartje in een andere computer gooien en daar mijn lcd op aansluiten, zodat de info van mijn computer, bestemd voor lcd scherm, via het LAN op het lcd schermpje verschijnt (met een lang snoer)?

Verwijderd

pci paralelle poorten bestaan ook
alleen zijn fucking duur 70,- inkoop

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ken wel iemand die zijn Censim (raar ding dat je bij ons op school moet bouwen dat aan de paralelle poort hangt) achter zijn zipdrive had gehangen en dat werkte gewoon.
Anders koop je zo''n leuk USB ding met een berg paralelle poorten.

• BC3 Victim
en anders een USB 2 Paral. converter...

• BC3 Victim
Ik heb eens een akbel giezien die je aan 1 kant aan je usb poort hangt en aan de andere kant aan je apparaat.
Wat bedoel jij met "zo''n leuk usb ding"

Ben weer eens te laat :) bewijst wel dat dit forum leeft.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Ik ken wel iemand die zijn Censim (raar ding dat je bij ons op school moet bouwen dat aan de paralelle poort hangt) achter zijn zipdrive had gehangen en dat werkte gewoon.
Anders koop je zo''n leuk USB ding met een berg paralelle poorten.
laat me raden, zit jij op het TLE? Want ik zit daar ook op en ik heb echt een super grote hekel aan dat ding, het enige wat je ermee kan is een beetje LED''jes laten knipperen. Ik zie meer nut in de Bitsim, lekker kutten in asembler.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

Kan mij iemand dan vertellen waar ik een ISA slot LPT2 poort kan kopen? en vooral: quanta costa?

Steeds de stekker verwisselen als je wilt printen is niet fijn...

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 00:49 schreef Beaves het volgende:

[..]

laat me raden, zit jij op het TLE? Want ik zit daar ook op en ik heb echt een super grote hekel aan dat ding, het enige wat je ermee kan is een beetje LED''jes laten knipperen. Ik zie meer nut in de Bitsim, lekker kutten in asembler.
Ach.. ik heb er een klein printje met knopjes aangemaakt en gebruik hem nu om m''n MP3-speler in de auto te besturen (laptop onder de stoel) :).
Die BitSim is idd wel lache, maarja.. dat duurt nog even voor ik die ga gebruiken volgens mij.
Pagina: 1