[BC3] Addictronics 6896a! Modden?

Pagina: 1
Acties:

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Ik wil voor me nieuwe speeltje de addictronics 6896a kopen. probeer alles bij oc-shop te doen. (goed idee?)
Er zit alleen maar een 92mm gat aan de achterkant, bovenaan. En een 120mm gat onderaan vooraan! Wel plaats voor 4 80mm aan de zijkant geloof ik. Maar toch, nu zegt oc-shop dat als ik een beetje kutsel wel een 80mm of zelfs een 120mm fannetje achter kan zetten. Aangezien ze geen 92mm fans hebben!!
Maar als ik voor en achter zelfde fan heb dan is er toch geen airflow ofzo? Door een onzichtbare tunnel? Helpt het dan als in een 80mm HP fannetje aan de zeikant plaats?
Plz help me ff! En als jullie in een vrijgevige bui zijn, geef me uab ook wat meer info over de kast :).
ALVAST VEEEEEEEL DANK!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:50

CasGas

.

ik heb niets tegen oc-shop ofzow, maar ik denk dat je die fans beter bij je shop-op-de-hoek ken kopen want oc-shop is nou niet echt dat je zegt, poe wat goedkoop...

maar dat is mijn mening :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

koop idd die cooler op de hoek. of w8 tot ze bij conrad een mooie aanbieding hebben met papst coolers, papst rulez.

ennuh wat niet past kan je altijd modden zodat het wel past. dat is het motto van Tweakers >:)>:)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

licht er maar net aan. Als de airflow niet jouw primaire doeleinde is dan kan je beter om de hoek gaan kijken ja. Ga je voor airflow dan zijn die Delta''s toch wel de fans die je moet hebben.

Die delta''s laten je PC gewoon opsteigen. Het nadeel is alleen dat die Delta''s ook zoveel herrie maken als een vliegtuig.