Op dinsdag 22 mei 2001 20:13 schreef Hiro Shima het volgende:
fuck dat is die van angerden heh...
heb die van aquastealth gekocht omdat die groter was...... maar ik heb ook een H*08..
ohohhh
ga nu ff de rest bekijken
Yep, de maze2_1, zonder de peltier overigens, daar ga ik later nog wel eens mee stoeien, eerst wou ik kijken wat ik zo kon behalen zonder een tweede voeding etc.....
Op dinsdag 22 mei 2001 20:13 schreef Der_General het volgende:
Ziet er netjes uit. Is dit nou de Cooling cube van Dangerden

. En het is zo te zien een 120mm fan erop.
Ik heb nu ook ff de rest van de pics bekeken en het ziet er erg gaaf uit hoor. Die tank (kom ff niet op een beter woord

) houd denk ik zo''n 2 liter water? En je waterblok is dat de maze2 van dangerden? Wat voorn porc koel je er trouwens mee?
Jeetje wat een vragen allemaal he

, maar ik ben ook van plan van de zomer waterkoeling te kopen en dit zijn een aantal hele duidelijk pics van de spullen (als het denk wat ik denk dat het is) die ik ook wel zou willen kopen

er gaat 2,7 liter water in, slangen en radiator niet meegerekend, en ik zal ff een duidelijk beeld geven van de hardware die erin heb zitten, ik ben alleen wel een behoorlijke som geld kwijt geweest door alles te kopen (op de tank na dan, alhoewel ik die in onderdelen gekocht heb en daarna in elkaar gefabriekt heb)
Op dinsdag 22 mei 2001 20:18 schreef Hiro Shima het volgende:
ja errug stoer.. ik denk dat ik m''n radiator ook maar zo iets ga doen, verder wel slim zo, je tank... past netjes in de kast... maareyhh Camel:?
Was voor mij de mooiste oplossing, had laatst al eens in een topic gevraagd wat nou de beste stek was voor de cooling cube van Dangerden, en inderdaad bovenin (na wat bewerkingen aan de kast) past ie het mooist.
Die tankt wilde ik dusdanig hebben dat ik eventueel mijn pc om kan gooien zonder dat er ook maar een druppel op/in mijn kast terecht komt, en ik ben er in geslaagd

Tsja, dat pakje camel was ff om aan te geven hoe groot die tank is, die foto dateerd al van twee weken terug geloof ik
Op dinsdag 22 mei 2001 20:20 schreef FreeRider het volgende:
Vakwerkje, steekt netjes in elkaar! trouwens leuk die push-pull fans. Krijg je je 1000 nou verder ?
Wat is een push-pull fan? deze blaast gewoon naar buiten

Nee ik ga niet de hele boel eraf halen omdat er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (leuke he?) een streepje verkeerd is gekleurd, laat dan maar hangen en ik laat hem wel op 10x100 draaien...
Zal ff me voornaamste specs geven
- Dangerden Maze2_1
- Cooling cube Dangerden
- Sicce Nova 800 l/h
- bijna 3 liter watertank
- noname 12cm 12v fan
- Abit Kt7a Raid (Raid disabled)
- AMD T-bird 1000 AFGA core
- 512 Mb PC133 Sdram (merk weet ik niet, zit alweer in elkaar die kast)<li>IBM DTLA 307030 7200 Rpm 30 gig schijf
</li>
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.