[BC3] Coolermaster DP5-6H51 of een orb?

Pagina: 1
Acties:

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Ik ga binnenkort een pctje kopen met een socket A athlon erin, maar daar geen vragen meer over ;)

Waar ik wel een vraagje over heb is over de koeler die erop moet. Bij Gistron (waar ik de rest van mijn pc vandaan wil halen) hebben ze een Coolermaster DP5-6H51 voor 25,- Is dit wat of kan ik beter een orb nemen? Ik ben van plan van de zomer een waterkoeling in te bouwen, dus dit is maar tijdelijk en hoeft dus geen 100,- te kosten :)

Ik heb even rondgezocht en ik zag dat deze coolermaster helemaal zo slecht niet is.

En als ik een orb zou kopen, wat voor eentje raden jullie aan? Een chrome orb, super orb (ja ik weet dat hier risico''s aan verbonden zijn) of een copper orb? Alle tips of (onderbouwende) kritiek is welkom uiteraard

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 18:18
ik vind deze koeler ook best redelijk.
Zag hem ook bij Memo Systems ( www.memo.nl )en hij presteert zeker redelijk (en een mooie gladde onderkant, weet niet of die vlak is, maar wel glad!)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:45
Ik zou gewoon een coolermaster nemen. Die zijn echt wel goed zat!

• answer_man
  • Laatst online: 13-05 11:47
als je wilt oc''en zou ik een fop kopen ofzoiets

Verwijderd

Lees deze supertest op http://www.tomshardware.com/cpu/01q2/010521/index.html

ikzelf ga denk ik ook voor de coolermaster, omdat die wat platter is en dus wat beter in mijn compact kastje past.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
als je niet wilt OC''en (voorlopig dan, tot je waterkoeling hebt) is dit een uitstekende koeler
Als je wel al meteen wilt gaan OC''en kun je beter een iets zwaardere koeler nemen

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Blamm
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Op dinsdag 22 mei 2001 18:37 schreef answer_man het volgende:
als je wilt oc''en zou ik een fop kopen ofzoiets
Tja, ik wil uiteraard wel gaan oc-en, maar niet echt extreem. Daarvoor wil ik toch tot de zomer wachten, aangezien ik dan een waterkoeling in wil gaan bouwen (zit nu met school)

Dus als hij een beetje lekker koelt vind ik het mooi meegenomen, maar het is nu meer om dat ding in toom te houden en eventueel een paar mhz-jes omhoog te gooien (om de smaak te pakken te krijgen }))

Maar jullie zouden dus eerder de Coolermaster pakken dan de Superorb?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Coolermaster is prima .

Geen inspiratie

Verwijderd

Ik heb hem hier in mijn systeem hij doet het super voor 25 gulden. duron 800@1000 1,8 V idle 35 graadjes en stressed 49 graadjes.
Pagina: 1