Toon posts:

[BC3] Schroefjes bij Fans? Waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een paar grilletjes, fannetjes en schroefjes besteld bij 3dfxcool. Ideale schoefjes. Platte kop, en makkelijk in een fan te draaien (geen moertje+boutje dus). Nu had ik niet meer genoeg van die schroefjes, dus wou ik er een paar kopen... Naar 2 winkels geweest die vol liggen met schroefjes maar beide hebben die schroefjes nog nooit gezien.
Heeft iemand enig id waar in de buurt van Emmen of Groningen ik die dingen kan halen ?

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Heej, ik heb ook een tijdje gezocht naar deze schroefjes. Ik heb de hoop opgegeven en gewoon boutjes en moertjes gekocht. Uhm, deze schroeven zitten wel in oude voedingen... Ook in nieuwe trouwens, oops.. Gewoon sneupen naar voedingen...

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:20
Lijkt me dat een goede "hardware-store" ze toch wel heeft. Gamma/Formido/whatever.

Ik ken ze, want ik heb er toen ook een aantal besteld. Ik heb er overigens nog wel een paar liggen, maar die wil ik misschien later nog gebruiken (dus niet wegdoen) :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Gamma/Formido hardware stores :? :?
Ik denk toch dat die alleen boutjes hebben :).
Ik heb de mijne gewoon uit oude voedingen gesloopt, (de fans ook trouwens) en ze zo weer gebruikt :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken ze, want ik heb er toen ook een
aantal besteld. Ik heb er overigens nog wel een paar liggen, maar die wil ik misschien later nog gebruiken (dus niet wegdoen)
Ik helemaal blij dat ik ze van jou kon patsen... Totdat ik het gedeelte na de komma las ;)

Ik heb nu nog 20 van die schroefjes nodig, en ik heb geen id waar ik 5 oude voedingen vandaan kan halen...

Ik gaat wel ff langs de GAMMA... Want de echte tweaker KEN niet zonder de GAMMA!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Of anders gewoon een ijzerboer. Je staat er versteld van wat die gasten allemaal hebben...

Geen inspiratie

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Ik hoorde van NOSTRA dat men dit ook wel "houtschroeven" noemt.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 19:25 schreef Black_Adder het volgende:
Ik hoorde van NOSTRA dat men dit ook wel "houtschroeven" noemt.
ROFL

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ga gewoon naar een coputerwinkel, en vraag daar voor wat schroefjes.
Ik weet nog bij m''n stage, hadden we bakken vol schroefjes.
Kan je mischien vor een kwartje 10 schroefjes meenemen, en als je geluk hebt gratis.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 20:03 schreef fox666mulder het volgende:
Ga gewoon naar een coputerwinkel, en vraag daar voor wat schroefjes.
Ik weet nog bij m''n stage, hadden we bakken vol schroefjes.
Kan je mischien vor een kwartje 10 schroefjes meenemen, en als je geluk hebt gratis.
het gaat hier om van die fan schroefjes heh niet de gemiddelde computer schroef

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

bij elke coolermaster zitten er van deze stoere schroefjes
hebbik vandaga nog gekregen bij mijn 4e case fan :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:03

WouterG

Dit is geen ondertitel

ik heb ze met ijzerdraad vastgezet, alleen trillen ze een beetje

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ze ook wel met boutjes ed. vastzetten, alleen voor die grill aan de buitenkant staan die "standaard" schroefjes wel netjes. En bovendien hoef je dan niet met 1 hand die moertjes ed vast te houden... Gewoon schroeven en hoppa :)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 20:03 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

Die hadden we daar ook :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb ze bij mn nieuwe pc kast erbij gehad.
maar ze zijn wel zuinig geweest ik heb ze allemaal nodig.:D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
------------------------------------------
------------------------------------------

Die hadden we daar ook :)
Ahhh, dus jij regeld dat ff en dan stuur jij een envelopje met een zooitje schroefjes naar mij? Dan maak ik wel wat pieken over op je rekening :)

• BC3 Victim
Bij FastBIT in Brummen hebben ze bakken vol...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Van die fan schroefjes met groffe schroefdraad en een platte kop heb ik er ook nog wel een paar duizend :)

Wij gooien ze altijd weg omdat we de fans niet inbouwen maar die bak waar alles in gegooid word is nu zo zwaar dat we hem niet meer kunnen tillen >:)

Typo :(

Alle proemn in n drek

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 15:11

Sick Nick

Drop the top!

Vraag gewoon bij de eerste de beste doe-het-zelf-winkel naar parker schroven van maximaal 1,5 cm

• BC3 Victim
Als ik jou was zou ik Bierkameel heeeeel lief aankijken en vragen of hij je er niet ff wat op wil sturen.......

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op dinsdag 22 mei 2001 21:59 schreef Skef het volgende:
Als ik jou was zou ik Bierkameel heeeeel lief aankijken en vragen of hij je er niet ff wat op wil sturen.......
Dat wil ik best maar ik vraag me af of dat veel kost omdat ze veel wegen als ik er zeg maar 20 stuur :)

Alle proemn in n drek

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb die dingen ook gewoon van me werk mee gesleurd :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 22:01 schreef Bierkameel het volgende:

Dat wil ik best maar ik vraag me af of dat veel kost omdat ze veel wegen als ik er zeg maar 20 stuur :)
Nou je het zegt Bierkameel, ik heb er nog wel wat nodig...... Stuk of 40 zou ik willen vragen......

Zal ik eens ff uitzoeken wat dat kost aan postzegels???

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op dinsdag 22 mei 2001 22:16 schreef Skef het volgende:

[..]

Nou je het zegt Bierkameel, ik heb er nog wel wat nodig...... Stuk of 40 zou ik willen vragen......

Zal ik eens ff uitzoeken wat dat kost aan postzegels???
Is goed dan doe ik ze wel op de post :)
Ik weet jammer genoeg niet hoeveel zo''n schroefje weegt.

Alle proemn in n drek

• BC3 Victim
Hebbie meel of icq aan???

Ik heb al een request jouw kant op..... (icq)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:40
over wat voor soort schroeven hebben jullie het?

ik heb toch echt dood normale schroefjes in mijn voeding, heeft er iemand een pic?

Verwijderd

bij BIT in eelde daar hebben ze die dingen wel daar haal ik het altijd weg (en het is gratis) kan ook zijn omdat ik vaste klant ben :P

Verwijderd

Topicstarter
Yes!
Bierkameel!!!!!! :) :) :) :)
Heb er hier 12 schroefjes liggen, en die wegen haast nix... Die kan je met 80 cent denk ik wel versturen... Ik doe een voorstel... Ik maak 15(?) pieken over op jou rekening, en dan stuur jij er mij 50 ? :)
Dan kan ik er ook een paar aan TheFox en Neo2k geven... Die wonen bij mij in da buurtos...

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 21:41 schreef Bierkameel het volgende:
Van die fan schroefjes met groffe schroefdraad en een platte kop heb ik er ook nog wel een paar duizend :)

Wij gooien ze altijd weg omdat we de fans niet inbouwen maar die bak waar alles in gegooid word is nu zo zwaar dat we hem niet meer kunnen tillen >:)

Typo :(
wil ook wel paar schroefies :O

Verwijderd

Topicstarter
Kameel reageerd in 1x niet meer :)
Hijs op vakantie naar Afrika ofzo *D

• DaRoot
  • Laatst online: 19-05 09:59

DaRoot

Some say...

Makkelijkste is dat je naar een computerboer gaat die zelf de pc''s assembleert. Bij elke kast die ze volstouwen blijft er minstens de helft van de schroefjes over. Deze bewaren ze vaak wel. Hiertussen moeten wel haast van die dikke schroeven voor de fans zitten. Bij ons op de zaak hebben we zo een paar kilo schroeven waar geheid wel van die fan-schroeven tussen zitten....

<edit mode>
zie net dat al velen dit antwoord gaven... |:(
</edit mode>

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Yups maar zulke bedrijfjes zitten er niet in Emmen... :(

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Daar ben ik weer :)
Ik was ff een weekendje weg maarruh ik zal dinsdag ff een doos schroefjes meenemen van mn werk en dan zal ik wel ze wel opsturen aan iedereen :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Kewl!

Verwijderd

Als de schroefjes bedoelt worden waar bv fans op heatsink worden geschroef.. Praxis -> 2,5 mm parkers

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik bedoel schroefjes waar je case fans mee vast zet... Komen vooral voor in voedingen...

• BC3 Victim
Die parkers bij mij op werk (praxis) hebben zo''n vrij lompe kop erop. Het gaat er juist om dat het geheel zo plat mogelijk gemonteerd wordt (denk ik...)

Verwijderd

Topicstarter
Skef begrijpt et :)
Pagina: 1