Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Pfff heet jij Jelle soms??Op dinsdag 22 mei 2001 14:17 schreef HlpDsK het volgende:
Niet goed ingekleurd. Opnieuw doen
Of heb je een scriptje draaien wat een nieuw bericht bespeurd, dit is echt formidabel hoe snel..
Maar jij denkt dat het daaraan ligt??
Enig idee ook dan welk streepje het om gaat?
Want volgens mij had ik het echt goed gedaan, ik heb zelfs nog gekeken met een loup (of loep?)
Als 8x werkt en 7x werk is die volgens mij goed inkeleurd. het zou kunnen zijn dat hij automatisch de fsb omlaag gooit. Ik heb de 1200 (12x100) toen ik hem op 12.5 zette draaide die op 1300 ???? 12.5x100 is toch 1250??? ja hij zette de fsb op 104??? vreemdt. Hem hem nu op 10x133 draaien.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nou goed, ik ga dus niet nog een keer die meuk uit elkaar slopen, voorlopig ga ik maar eens kijken hoe koud mijn systeempje blijft onder de nieuwe (natte) omstandigheden, het zal me ff aan me **** roesten, dan maar geen 1,5 % winst 
Mag ik jullie bedanken voor de info, opnieuw inkleuren is dus toch het devies wat ik hieruit begrijp....
Mag ik jullie bedanken voor de info, opnieuw inkleuren is dus toch het devies wat ik hieruit begrijp....
Pagina: 1