[BC3] pc in vriezer

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik ben bezig om mijn pc in de vriezer in te bouwen (deurtje moet blijven werken)
hoe kan ik hen van water afgesloten houden (mocht het te vochtig worden)
Momenteel heb ik freon door mijn pc''tje heen lopen, werkt errug lekker maar maakt een hoop kabaal (oude koelkastmotor)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zou zeggen kijk hier eens: http://www.tweakers.net/nieuws/13055?highlight=vriezer

Misschien heb je er iets aan.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Dan zal je hem dus echt volledig moeten inpakken.
Als je een vriezer normaal opendoet komt er dus altijd lucht binnen waarin vocht zit, en dat vocht zal condenseren-bevriezen. Dat gaat weliswaar heel snel, maar een laagje ijs op je mobo is ook niet aan te raden. Dat kan ook geleiden namelijk.
Het hele board bedekken met siliconen is je beste oplossing denk ik, en alle sloten, stekkertjes (gebruikt en ongebruikt) e.d. volstorten met vaseline (of niet-geleidend vet, Diëlectric grease (hoe heet dat in het NL eigenlijk :?)) Op die manier kan je je sloten en stekkertjes nog steeds gebruiken.

• BC3 Victim
Zijn er nog andere mensen met tips?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 01:18
het lijkt mij dat het niet gezond is dat je hd bevriesd --> keep it warm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 19:58 schreef Spiceworm het volgende:
het lijkt mij dat het niet gezond is dat je hd bevriesd --> keep it warm!
idd bewegende delen niet bevriesen

• spok9
  • Laatst online: 09:28

spok9

Groen...

Het lijkt me een beetje moeilijk te realiseren, maar als het lukt heb je een ijselijke koeling. :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• SpiceWorm
  • Laatst online: 21-08 01:18
Op dinsdag 22 mei 2001 20:03 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

idd bewegende delen niet bevriesen
enne als je hd op stanby gaat??
euh, ik kan niet typen: standby

• BC3 Victim
misschien klinkt dit raar..maar uuhhh..waarom wil je het inbouwen in een vriezer?? LOL

• BC3 Victim
je kan ook bij de kruitfat van dat plijster spray (voor op wonden inplaats van een plijster)kopen en dat over je hele moederbord en kaarten spuiten, dat wordt dan een dun plestic laagje dat water afstoot.

wel meerdere lagen, minimaal 6, en tussen elke laag minimaal 10 mnuten laten drogen anders heb je kans dat het gaat bobbelen en er water onder kan komen.

nog even een tip,
doe over al je sloten een plakbandje en ga dan spuiten, want als je ooit een kaart wil bij prikken dan moet je erst al het spray er tussen uit peueren en nu is het dan plakband los, kaart er in en weer even sprayen

Groetjes Peter

Pagina: 1