Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BC3] Plaatstaal, waar te verkrijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Oblii
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik weet dat dit niet helemaal mag, maar het is niet zo''n verschrikkelijk makkelijk iets.

Ik Hoop heel erg dat deze open blijft (als de reacties een beetje normaal zijn :)) maar als deze dicht gaat is het te begrijpen
[/disclaimer]

Ik ben van plan een 19" rack, en misschien zelfs een kast te maken, om dit te gaan doen heb ik dus metaal nodig. Bij de gammea verkopen ze alu platen, maar deze zijn niet echt groot, deze zijn veel te klein zelfs.

Ik ben dus op zoek naar vrij grote platen staal of aluminium, van rond de 1 bij 1 meter of groter, met een dikte van >1mm
(100x100x1)

Weet iemand waar dit te krijgen is? bij gewone winkels is dit echt niet te doen, en ik ben al bij verscheidene bedrijven (grote metaalhandelaars) langsgeweest, en deze zeggen ook dat ik langs moet gaan bij bedrijven en kijken of ze nog stukken over hebben.

Het blijkt dus niet echt makkelijk hieraan te komen, ik ga straks lekker verder met de gouden gids afbellen om te kijken of het ergens te krijgen is.

Maar weet iemand hoe aan deze platen te komen is? heeft iemand nog leuke winkeltjes, of kent iemand nog bedrijven die deze hebben en misschien over hebben, of willen verkopen?

But I don't care, I'm in a hurry going nowhere

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Zeg er effe bij in welke buurt....

In Gouda: Slangen Staal.

Of zoek op staalconstructies in de gouden gids. Der zal toch wel een bedrijf zijn dat wat over heeft? :?

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 20:56
Op dinsdag 22 mei 2001 11:30 schreef Oblii het volgende:
Ik weet dat dit niet helemaal mag, maar het is niet zo''n verschrikkelijk makkelijk iets.

Ik Hoop heel erg dat deze open blijft (als de reacties een beetje normaal zijn :)) maar als deze dicht gaat is het te begrijpen
[/disclaimer]

Ik ben van plan een 19" rack, en misschien zelfs een kast te maken, om dit te gaan doen heb ik dus metaal nodig. Bij de gammea verkopen ze alu platen, maar deze zijn niet echt groot, deze zijn veel te klein zelfs.

Ik ben dus op zoek naar vrij grote platen staal of aluminium, van rond de 1 bij 1 meter of groter, met een dikte van >1mm
(100x100x1)

Weet iemand waar dit te krijgen is? bij gewone winkels is dit echt niet te doen, en ik ben al bij verscheidene bedrijven (grote metaalhandelaars) langsgeweest, en deze zeggen ook dat ik langs moet gaan bij bedrijven en kijken of ze nog stukken over hebben.

Het blijkt dus niet echt makkelijk hieraan te komen, ik ga straks lekker verder met de gouden gids afbellen om te kijken of het ergens te krijgen is.

Maar weet iemand hoe aan deze platen te komen is? heeft iemand nog leuke winkeltjes, of kent iemand nog bedrijven die deze hebben en misschien over hebben, of willen verkopen?
Tip ga naar een bedreif waar ze metaal bewerken (staal) en vraag of ze wat hebben liggen

gr kokkel

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 20:56
Sorrie voor die quote

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Wat voor de overname "Metaalwinkel" heette, in Rotterdam, aan de achterkant van het Groothandelsgebouw, direct naast het Centraal Station.
Niet open op zaterdag, maar alles op maat gezaagd voor je.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Oblii
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 11:36 schreef mvdejong het volgende:
Wat voor de overname "Metaalwinkel" heette, in Rotterdam, aan de achterkant van het Groothandelsgebouw, direct naast het Centraal Station.
Niet open op zaterdag, maar alles op maat gezaagd voor je.
Hmm, heb je daar toevallig het adres of telefoonnummer? en is het erg duur?

het klinkt namelijk wel erg goed (alsvast bedankt in ieder geval)

But I don't care, I'm in a hurry going nowhere

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Sorry, pas vanavond.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Naar mijn weten is die weg achter het Centraal Station. heette vroeger MIKO.

• Selfdefence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2022
In Beverwijk is een metaalgroothandel, Motorenco, die kunnen je wel helpen. Daar haal ik ook altijd mijn koper vandaan.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 21:06 schreef Selfdefence het volgende:
In Beverwijk is een metaalgroothandel, Motorenco, die kunnen je wel helpen. Daar haal ik ook altijd mijn koper vandaan.
altijd? wat ben je aan het maken?????
Pagina: 1