Verwijderd
Ok dan!
hij is al is eerder gepost maar hij is nu weer een stukkie wreder.
de kabels moeten nog netjes weggewerkt worden en er komt nog een slang aan de koeler
maar heb hem vandaag net gekregen =)
Er zitten schakelaars op voor de 2 neon buisjes
blacklight en groen
de koeler is al van 1986 en heb daar 2 nieuwe lagers in gezet en is nu "vrij" still maar ik kan me voet er niet langer dan 3 minnute voor houden want dan ben ik verkouden
er zitten nog een paar 80mm in en de tux is gemaakt door een vriend van mij
http://www.uzaynet.nl/apart/fotos/nieuwe-fotos/Servers/2/
chello pc btw...
hij is al is eerder gepost maar hij is nu weer een stukkie wreder.
de kabels moeten nog netjes weggewerkt worden en er komt nog een slang aan de koeler
maar heb hem vandaag net gekregen =)
Er zitten schakelaars op voor de 2 neon buisjes
blacklight en groen
de koeler is al van 1986 en heb daar 2 nieuwe lagers in gezet en is nu "vrij" still maar ik kan me voet er niet langer dan 3 minnute voor houden want dan ben ik verkouden
er zitten nog een paar 80mm in en de tux is gemaakt door een vriend van mij
http://www.uzaynet.nl/apart/fotos/nieuwe-fotos/Servers/2/
chello pc btw...
gaaf, vooral dat Linux logo
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Het linux logo is heel mooi !
De kabels in je computer moet je wel nog es lekker afwerken (moet ik trouwens ook nog doen)
Wat is dat voor mod op de zijkant
precies een wastrommel ofzo
De kabels in je computer moet je wel nog es lekker afwerken (moet ik trouwens ook nog doen)
Wat is dat voor mod op de zijkant
precies een wastrommel ofzo
Verwijderd
Je hebt in die 2 of 3 onder 1 huis kap vroeger (weet nie of het nu nog zo is) van die centrale afzuig apparaten op zolder staan
dit is er 1 :-))
Very nice casemod, knap gedaan hoor
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
hehe ziet er wel leuk uitOp maandag 21 mei 2001 22:46 schreef headbang het volgende:
Je hebt in die 2 of 3 onder 1 huis kap vroeger (weet nie of het nu nog zo is) van die centrale afzuig apparaten op zolder staan
Pagina: 1