[BC3] wreed maar beetje onhandig lijkt mij, check it out

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
http://members.optusnet.com.au/~azagnoev/mouse/mouse

die gast is echt gek Y)
lijkt mij beetje onhandig

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ik zou er niet aan kunnen wennen.

Geen inspiratie

• BC3 Victim
lijkt me idd onhandig, iig niks voor mij

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

tis een beetje vaag |:(

Verwijderd

Wat je zegt...niet helemaal lekker die gast!!! :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

et ziet er wel cool uit >:)

lijkt me alleen niet handig in Quake of Unreal en dat soort spellen

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nou, dat zal wel lekker werken :? :(

Verwijderd

VAAG

die gast is ziek bezig, dat gaat toch nooit werken.

veel te omslachtig

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

irritant
en lelijk

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

RSI gegarandeerd......

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Wat een randdebiel....da werkt dus zwaar kut lijkt me >:)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op maandag 21 mei 2001 22:15 schreef wfvn het volgende:
RSI gegarandeerd......
Zeg dat wel jah.... zeer onhandig. |:(

Whatever.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Ziekelijk apparaat, daar krijg je niemand aan, heb je wel 50 (ofso) vuur knoppen op je muis :?, humor, maar serieus, dit gaat geen kraker worden

Verwijderd

Das toch leuk gevonden . Als er niemand had geprobeerd om een add-on voor een tb te vinden hadden we nog steeds geen muis dus hou op met die gast af te zeiken . Voor kantoorwerk kan dit gewoon een geweldige oplossing zijn .

• BC3 Victim
volgens mij, als die contact switch aan de muiskant een beetje gevoelig is, dat je veel te snel je muisfunctie hebt op je tb. vooral als je veel met tb en muis tegelijk doet.
ergonomisch kan ik met er niet veel bij voorstellen, zou dit helpen voor RSI :?

is trouwens ook niet handig als je met tekenprogramma''s als AutoCAD tekend. linkerhand op tb, en rechter hand op muis werkt nog altijd het lekkerste.

Verwijderd

nix voor mij.. maar het ziet er wel stoer uit :)

• BC3 Victim
Lijkt me ook niks.. zeker omdat ik m''n muis links gebruik...

btw.. mooi overgenomen van slashdot :)

Verwijderd

Lijkt een beetje op wat je wel eens ziet in films, waarmee steno typisten in een rechtbank notuleren. Bijde handen op een soort bol en vervolgens geen polsbewegingen hoeven te maken en een zeer relaxte houding in het algemeen.

Zo''n input ''bollen'' gecombineerd met een vorm van muis functie zou wel eens een geweldige oplossing kunnen zijn in gevallen waar je veel tekst moet invoeren. Programeren en administratief werk dus. Voor een FPS moet je een specifieke oplossing maken, net zoals je met een stuurtje het lekkerste raced..

Ik vind dit een redelijk prototype, hij houdt alleen teveel vast aan de vroegere vorm. Een andere indeling van toetsen, cq combinaties is waarschijnlijk binnen een week gebruiken net zo gemakkelijk als het huidige tb en muis.

<edit> darn, nog nooit zoveel typo''s. Ascii moet maar snel een ander soort input voor z''n compie verzinnen... </edit>

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41

spok9

Groen...

Erg vaag, het lijkt me op zich niet echt praktisch, zeker niet bij het gamen...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Heej, het staat op de frontpage

Verwijderd

sorry maar het enige wat ik kan zeggen is: die gast spoort niet. ik heb het artikel verder niet gelezen, alleen ff de plaatjes gecheckt, maar dit vind ik echt TE.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

In het filmpje kan je zien dat hij er wel goed mee overweg kan maar het lijkt mij nix :)

Alle proemn in n drek

• Xtuv
  • Laatst online: 15:04
En dit is Die-hard Overclocking & Case Modding :? :?

Kan beter in het Toetsenborden & Muizen of het RSI forum denk ik ;)

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
dit vind ik echt dwaas

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

Ok is wel grapig om voor de gein is in elkaar te zetten maar wat doe je er meer?

Moet je is voor stellen dat je met die muis quake3 gaat spelen:?

En soWieso lijkt me het vet onhandig ook al gebruik je hem alleen maar voor word ofzo.

Verwijderd

Wat hierboven staat werd eerst ook van de muis zelf gezegd. Vind iemand die creatief is, nooit dwaas en volgens mij zijn alle wijzen een periode voor dwaas versleten.

Het is in ieder geval een stuk minder dwaas dan een neonlampje in je kast bouwen of in je toetsenbord. Hier is iemand tenminste creatief en heeft hij een idee dat hij uitwerkt. Met elkaar simpel naäpen kom je toch wat lager uit op de IQ-ladder...

Verwijderd

ik ben het grotendeels met je eens maaaaaar: ik zie niet in wat het naapen van neon in je case met je IQ te maken heeft.
Als je dit soort dingen beweerd, onderbouw ze dan met een theorie.

Verwijderd

Naäpen is het produkt van niet nadenken maar volgen. Creatief zijn of nieuwe dingen bedenken is juist een produkt van nadenken.

IQ staat daar volgens mij ook los van. Want je kunt ook creatief zijn met een lager IQ of naäpen met een hoog IQ. Maar de uitspraak geeft in zijn geheel wel aardig aan wat ik bedoel, alhoewel hij in den letter niet klopt.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geniaal idee :P
nu nog mensen zo gek krijgen dat ze het gaan kopen

• BC3 Victim
Gaat niet lukken, ben ik bang...

Verwijderd

leuk om het toch in je CV te hebben :)

deze post is dus van ReseTTim

Verwijderd

tsj op een bol type lijkt me helemaal nix. geef mi dan maar een denksensor

Verwijderd

Okay, dit is een ruw prototype, maar denk maar eens aan die rare ''gespleten'' toetsenborden waar MS een tijdje geleden ineens mee kwam (en inmiddels enkele anderen). Iedereen lachen, maar er zijn al hele horden mensen die niet meer zonder willen. Of die rare muizen die dan ergonomisch zouden zijn? Probeer die van mij maar eens weg te halen, krijgie heibel! B-)

Het zou me niks verbazen wanneer dit een heel leuk concept is wat na verder uitwerken over een paar jaar op de markt is!

Verwijderd

Ik zie mezelf al lekker fraggen met een half toetsenbord dat over m''n buro sjeest . . :9

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
kijk!
dat is nu modden!

zeer leuk gedaan, alleen zal het niet handig zijn.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Afbeeldingslocatie: http://members.optusnet.com.au/~azagnoev/mouse/images/Overview.jpg

Als ik dit plaatje bekijk dan lijkt het net alsof er 4 draden uit de linkerkant en nog 1 draad uit de rechterkant komt en dat lijkt me ook niet erg handig :D

Alle proemn in n drek

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:16
Op maandag 21 mei 2001 22:25 schreef PdB het volgende:
volgens mij, als die contact switch aan de muiskant een beetje gevoelig is, dat je veel te snel je muisfunctie hebt op je tb. vooral als je veel met tb en muis tegelijk doet.
ergonomisch kan ik met er niet veel bij voorstellen, zou dit helpen voor RSI :?

is trouwens ook niet handig als je met tekenprogramma''s als AutoCAD tekend. linkerhand op tb, en rechter hand op muis werkt nog altijd het lekkerste.
"It may be necessary to adjust the sensitivity of the proximity switch. Remove the wrist rest. To do this the two M3 screws must be removed. Adjust the trimpot until the switch works satisfactorily. The small red light (LED) next to the trimpot indicates when the proximity switch has been activated as a result of touching the side of the unit."

• aatos
Op zondag 27 mei 2001 12:45 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]

Als ik dit plaatje bekijk dan lijkt het net alsof er 4 draden uit de linkerkant en nog 1 draad uit de rechterkant komt en dat lijkt me ook niet erg handig :D
het is dan ook een prototype. als dit geval op de markt wordt gebracht zal er aan elk deel gewoon 1 draadje zitten, of het geheel wordt draadloos gemaakt.

• BC3 Victim
Die vier draden zijn van de vier? rijen van het toetsenbord-matrix. Zo''n ding werkt nu eenmaal zo. Deze oplossing is goedkoper dan 1 multiplug nemen.

Hij zal de controller wel ergens anders hebben ingebouwd.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 23:11 schreef Bierkameel het volgende:
In het filmpje kan je zien dat hij er wel goed mee overweg kan maar het lijkt mij nix :)
Je moet wel goed kunnen blindtypen, anders wordt het nix :(

/me kan goed blindtypen

• aatos
Op zondag 27 mei 2001 15:37 schreef sebastius het volgende:
Die vier draden zijn van de vier? rijen van het toetsenbord-matrix. Zo''n ding werkt nu eenmaal zo. Deze oplossing is goedkoper dan 1 multiplug nemen.

Hij zal de controller wel ergens anders hebben ingebouwd.
uhm.. de controller zit in het linkerdeel, daarnaast zit er een aparte controller in het rechterdeel.

de kabels aan de linkerkant zijn:
-kabel naar rechterdeel
-kabel naar pc voor keyboard
-kabel naar pc voor mouse
-optionele kabel naar extra keyboard
Pagina: 1