De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geen inspiratie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zeg dat wel jah.... zeer onhandig.Op maandag 21 mei 2001 22:15 schreef wfvn het volgende:
RSI gegarandeerd......
Whatever.
Verwijderd
ergonomisch kan ik met er niet veel bij voorstellen, zou dit helpen voor RSI
is trouwens ook niet handig als je met tekenprogramma''s als AutoCAD tekend. linkerhand op tb, en rechter hand op muis werkt nog altijd het lekkerste.
btw.. mooi overgenomen van slashdot
Verwijderd
Zo''n input ''bollen'' gecombineerd met een vorm van muis functie zou wel eens een geweldige oplossing kunnen zijn in gevallen waar je veel tekst moet invoeren. Programeren en administratief werk dus. Voor een FPS moet je een specifieke oplossing maken, net zoals je met een stuurtje het lekkerste raced..
Ik vind dit een redelijk prototype, hij houdt alleen teveel vast aan de vroegere vorm. Een andere indeling van toetsen, cq combinaties is waarschijnlijk binnen een week gebruiken net zo gemakkelijk als het huidige tb en muis.
<edit> darn, nog nooit zoveel typo''s. Ascii moet maar snel een ander soort input voor z''n compie verzinnen... </edit>
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Alle proemn in n drek
Kan beter in het Toetsenborden & Muizen of het RSI forum denk ik
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
Moet je is voor stellen dat je met die muis quake3 gaat spelen:?
En soWieso lijkt me het vet onhandig ook al gebruik je hem alleen maar voor word ofzo.
Verwijderd
Het is in ieder geval een stuk minder dwaas dan een neonlampje in je kast bouwen of in je toetsenbord. Hier is iemand tenminste creatief en heeft hij een idee dat hij uitwerkt. Met elkaar simpel naäpen kom je toch wat lager uit op de IQ-ladder...
Verwijderd
Als je dit soort dingen beweerd, onderbouw ze dan met een theorie.
Verwijderd
IQ staat daar volgens mij ook los van. Want je kunt ook creatief zijn met een lager IQ of naäpen met een hoog IQ. Maar de uitspraak geeft in zijn geheel wel aardig aan wat ik bedoel, alhoewel hij in den letter niet klopt.
Verwijderd
Het zou me niks verbazen wanneer dit een heel leuk concept is wat na verder uitwerken over een paar jaar op de markt is!

Als ik dit plaatje bekijk dan lijkt het net alsof er 4 draden uit de linkerkant en nog 1 draad uit de rechterkant komt en dat lijkt me ook niet erg handig
Alle proemn in n drek
"It may be necessary to adjust the sensitivity of the proximity switch. Remove the wrist rest. To do this the two M3 screws must be removed. Adjust the trimpot until the switch works satisfactorily. The small red light (LED) next to the trimpot indicates when the proximity switch has been activated as a result of touching the side of the unit."Op maandag 21 mei 2001 22:25 schreef PdB het volgende:
volgens mij, als die contact switch aan de muiskant een beetje gevoelig is, dat je veel te snel je muisfunctie hebt op je tb. vooral als je veel met tb en muis tegelijk doet.
ergonomisch kan ik met er niet veel bij voorstellen, zou dit helpen voor RSI
is trouwens ook niet handig als je met tekenprogramma''s als AutoCAD tekend. linkerhand op tb, en rechter hand op muis werkt nog altijd het lekkerste.
het is dan ook een prototype. als dit geval op de markt wordt gebracht zal er aan elk deel gewoon 1 draadje zitten, of het geheel wordt draadloos gemaakt.Op zondag 27 mei 2001 12:45 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
Als ik dit plaatje bekijk dan lijkt het net alsof er 4 draden uit de linkerkant en nog 1 draad uit de rechterkant komt en dat lijkt me ook niet erg handig
Hij zal de controller wel ergens anders hebben ingebouwd.
Verwijderd
Je moet wel goed kunnen blindtypen, anders wordt het nixOp dinsdag 22 mei 2001 23:11 schreef Bierkameel het volgende:
In het filmpje kan je zien dat hij er wel goed mee overweg kan maar het lijkt mij nix
/me kan goed blindtypen
uhm.. de controller zit in het linkerdeel, daarnaast zit er een aparte controller in het rechterdeel.Op zondag 27 mei 2001 15:37 schreef sebastius het volgende:
Die vier draden zijn van de vier? rijen van het toetsenbord-matrix. Zo''n ding werkt nu eenmaal zo. Deze oplossing is goedkoper dan 1 multiplug nemen.
Hij zal de controller wel ergens anders hebben ingebouwd.
de kabels aan de linkerkant zijn:
-kabel naar rechterdeel
-kabel naar pc voor keyboard
-kabel naar pc voor mouse
-optionele kabel naar extra keyboard