Toon posts:

[BC3] Case window vastmaken...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een plexiglas window in mijn kast maken.. maar ik heb geen zin om hem precies in mijn gat in mijn case te gaan laten passen dus was ik van plan om het gewoon vast te kitten aan de binnen kant..
mijn vraag is dus zijn er mensen die het al eens op deze manier hebben gedaan ?

Verwijderd

Ik heb hem er nog steeds met plakband in zitten. Was eigelijk tijdelijk bedoelt maar ja je weet wel hoe dat gaat.:)

Ik denk dat dat best wel kan met kit. Moet je natuurlijk wel transparante gebruiken.:)

Verwijderd

Ik heb gewoon een sheet op maat geknipt.
(voor de gene die het niet weten, een sheet is een doorzichtig A4 die ze gebruiken met presentaties)

werkt perfect

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 21:43 schreef spock het volgende:
Ik wil een plexiglas window in mijn kast maken.. maar ik heb geen zin om hem precies in mijn gat in mijn case te gaan laten passen dus was ik van plan om het gewoon vast te kitten aan de binnen kant..
mijn vraag is dus zijn er mensen die het al eens op deze manier hebben gedaan ?
ja ik heb het gedaan met bison kit montage kit

alleen ik had mijn lijm tang te hard aan ge knepen en nu zit er een klijb barstje in maar ja ik kan er me leven

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

dubbelzijdig tape van bizonkit. het was dat tape dat bedoelt is voor haakjes in de keuken of in de badkamer.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is het eigenlijk aan te raden om er een 120*120*38mm fan op het plexiglas te zetten?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Denk dat dat wel houd. Doe er wel rubberjtes tussen als je hem vastschroeft anders gaat je glas eraan

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
bij de gamma en zo kan je van dat dikke dubbelzijdige tape halen werkt erg goed vooral als je er een rubber tussen hebt zitten

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1