De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Van de Swiftech bedoel je de MCW462-A? Zo ja, dan zou ik die nemen ja. Dat is tot nu toe nog de beste Socket A cooler ( op waterkoeling na ) helemaal als je er een Delta 80HP op gooit maar die maakt een hels kabaal denk ik zo...
Greetz
Greetz
Swiftech is de topper. Thermoengine is een zeer goede 2e.
Swiftech is dan ook 2x zo duur.
Ik heb zelf de thermoenige uit Australie laten komen. Dit was in totaal rond de 100 gulden. (incl. 6800 toeren fan)
http://www.coolpc.com.au
Dus als je gewoon een goede koeler wilt: thermoengine
wil je het beste van het beste onder de luchtkoelers: swiftech.
Swiftech is dan ook 2x zo duur.
Ik heb zelf de thermoenige uit Australie laten komen. Dit was in totaal rond de 100 gulden. (incl. 6800 toeren fan)
http://www.coolpc.com.au
Dus als je gewoon een goede koeler wilt: thermoengine
wil je het beste van het beste onder de luchtkoelers: swiftech.
Geen inspiratie
Verwijderd
Ik bedoel de MC462-A ( MCW is een waterblok ).Op maandag 21 mei 2001 21:39 schreef Celeron_clocker het volgende:
Van de Swiftech bedoel je de MCW462-A?
Greetz
een delta 80 HP is niet leuk meer om naar te luisteren. Die is meer dan 50 db. Echt daar ga je aan kapot.
Als ik hem zelf moest kopen zou ik hem zonder heatsink bestellen. En er dan een dure papst of panaflow opzetten. Eentje die flink wat lucht verplaatst, maar wel nog redelijk aan te horen is.
Als je toch al het beste van het beste van de heatsinks koopt, waarom dan niet meteen van de fans...
Als ik hem zelf moest kopen zou ik hem zonder heatsink bestellen. En er dan een dure papst of panaflow opzetten. Eentje die flink wat lucht verplaatst, maar wel nog redelijk aan te horen is.
Als je toch al het beste van het beste van de heatsinks koopt, waarom dan niet meteen van de fans...
Geen inspiratie
Verwijderd
Mijn collega bedoelt zonder fan..;)Op maandag 21 mei 2001 21:41 schreef martijn12345 het volgende:
*knip*
Als ik hem zelf moest kopen zou ik hem zonder heatsink bestellen.
*knip*
Pagina: 1