[BC3] Kant en klare 4x40 LCD in kastje

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb van het weekend wat zitten solderen aan een 4x40 LCD en meteen ingebouwd in een kastje met een printerpoort aan de achterkant en een aansluiting voor een 5V voeding. Contrast- en backlight knopje komen nog.

Nou lees ik de laatste tijd nogal eens dat mensen graag een LCD kant en klaar zouden willen kopen. Ik heb uitgerekend wat het me zou kosten om die dingen te maken en kom uit op Fl. 150,= per LCD, excl. verzendkosten(Fl.25,00 onder rembours binnen Nederland). Ik zal morgen proberen een foto te nemen van het kastje en deze hier dan nog te posten.

Mochten mensen interesse hebben, stuur dan ff een mailtje

[edit]Posttarief kent geen categorie van 0-1 kg meer, dus verzenden is duurder. |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:38
dan maak je volgens mij ook wel lekkere winst >:).

mag hoor, ik maak er zelf wel een.

waar haal je je lcd''tjes vandaan? eio?.

• BC3 Victim
Wacht ff... 150 piek...Conrad vraagt 250 piek. Hoe flik je dat? Waar komen ze vandaan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Die winst valt erg mee hoor. Puur aan materiaal zit blijft er nog wel geld over, maar moet ook freesblaadjes en ander materiaal kopen. LCDkes haal ik inderdaad bij eio.com Maargoed, als mensen zelf willen solderen, dan moeten ze dat vooral doen. Het is vooral voor mensen die geen zin hebben om de bout op te warmen en gewoon een doosje open willen maken met werkend LCD. :Y)

• BC3 Victim
Ik wil wel het LCD meebestellen, maar kassie flans ik zelf wel in elkaar:

b_oort@softhome.net

• BC3 Victim
Het is niet de bedoeling om een nieuwe bestelronde te beginnen, het gaat om kant en klare LCD''s in een kastje. Een los LCD kun je ook gewoon zelf bestellen.

• _Cyber_
  • Laatst online: 02-08 22:22
Ik heb daar wel intressen in.....
Scheelt me weer een hoop tijd en werk.

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

• CBA
  • Laatst online: 21-08 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ik ben natuurlijk ook geïnteresseerd, dus ...

volgens mij had je hiervoor al een mailtje van mij :)

Greetz CBA

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 21:53 schreef _Cyber_ het volgende:
Ik heb daar wel intressen in.....
Scheelt me weer een hoop tijd en werk.
Stuur dan ff een mailtje dan heb ik daar de adressen van geïnteresseerden bij elkaar en kan ik makkelijk mailen wat het uiteindelijk gaat kosten, mocht de prijs omlaag gaan als ik meer LCD''s tegelijk bestel.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Ik zou wel eens foto''s willen zien *D

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
je kan bij mij ook een kant er klare LCD kopen... 125 piek ;)

Audi A8 W12 6.0

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

uhm 150 piek is toch vrij veel hoor

ik had aan 100 piek echt meer dan genoeg

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• BC3 Victim
100 piek voor een 4x20 inclusief bekabeling en behuizing? Zo.. das niet veel.. mijn display alleen was al 95 piek.. was in totaal iets van 115 kwijt.. voor bekabeling en weerstandjes en connectoren.. en dan moet ik em nog gaan inbouwen

• BC3 Victim
alles bij elkaar was ik ~5 piek kwijt >:)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op dinsdag 22 mei 2001 10:11 schreef GrimPie het volgende:
alles bij elkaar was ik ~5 piek kwijt >:)
Ehhh, maar niet in een gewone zaak.

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

150,- is niet duur. Voor de mensen die het zelf handig genoeg zijn, kunnen goedkoper uitzijn. Natuurlijk mag je er iets aan verdienen je doet tenslotten het werk, loopt de risco''s van een defect scherm en moet gaan inversteren. Natuurlijk mag je daarvan proviteren, zo zit de economie in elkaar. :)

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

• BC3 Victim
hij vraagt toch wel erg veel
momenteel ben ik aan interface bezig alle die werkt al nu software dan ga ik een passende baybus maken voor de interface! allé ontwerpen bedoel ik dat is allemaal voor de club hé! http://www.casetuning.be achter al dit zal ik me ook eens bezig houden met zo een lcd schermpje om dan ook op de interface te gebruiken indien je een hebt :7 daarna ga ik zo van die vinger afdruk dingetjes zoeken om ook ineen te steken vind ik super cool :9~
om alles op de voet te volgen gewoon veel de site bezoeken!! ik doe momenteel niet zoveel er meer aan zit midden in exaam de 20 ste juni heb ik laatste dan zal alles terug vooruitgaan! :P

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Pics!!

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 12:12
Op dinsdag 22 mei 2001 10:48 schreef petzolinni het volgende:
hij vraagt toch wel erg veel
Dit is een heel acceptabel bedrag man, get real!
Hoelang denk je dat ie bezig is om zo''n kastje te maken?
Ooit wel eens van uurloon gehoord?
We leven niet in Taiwan ;)

Nah, denk maar hoelang ie bezig is per kastje?
-Onderdelen bestellen
-Bestellingen regelen
-Kastje knutselen
En daar komen dan ook nog de kosten van de onderdelen en gereedschap bij...

Dit is echt wel een goeie deal voor een 4x40 scherm kant en klaar en in een kastje, mits netjes afgewerkt.
Het is dat ik meer van de doe-het-zelf ben :)

Verwijderd

idd als je wat fotos zou posten van hoe het resultaat is heb ik waarschijnlijk ook wel intresse :)

• BC3 Victim
Ik ga nu ff lunchen, de innerlijke mens moet ook verzorgd worden :) en daarna zal ik ff een digicam zoeken en wat pics posten.

• BC3 Victim
Ben je nu nog niet terug van de lunch???
Zo lekker is het eten daaro vast niet!
:)

• BC3 Victim
Ik heb net wat foto''s gemaakt. De foto''s zijn inderdaad niet van hoge kwaliteit, maar ze geven denk ik een goed indruk. De afmetingen zijn ca. 6x20 cm. en 16 cm. diep.

Voorkant
Nog een keer de voorkant
De Achterkant
Schuin

Verwijderd

6 x 20 cm...

dat past dus niet in een bay? :-(

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 13:25 schreef CrazyTaxi het volgende:
6 x 20 cm...

dat past dus niet in een bay? :-(
Nee, dat gaat inderdaad niet passen, maar zelfs het losse display past er al niet in, deze is al breder dan een 5,25" bay.

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Daar kan je mee voor de dag komen, ziet er op het eerste gezicht netjes uit.

Er lopen hier veel mensen rond die alles willen hebben maar niets zelf kunnen maken (no offence) deze mensen moeten dus wat dieper in de buidel tasten of toch zelf aan de slag gaan.

''k vind het een goeie zet en hopelijk kan je er een hoop tweakers blij mee maken

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

• BC3 Victim
Ik heb inmiddels mailtjes binnen van een aantal geïnteresseerden. Deze personen hebben intussen ook al weer antwoord gehad.
Ik wil het hier voorlopig even bij laten omdat ik niet te grote hoeveelheden LCD''s wil bestellen. Ik ga eens kijken hoe het loopt en hopelijk staan er hier over een paar weken positieve reacties van mensen die een kastje hebben besteld. :)

Pagina: 1