De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
de MP versie ervanOp maandag 21 mei 2001 20:26 schreef Websnel.nl het volgende:
Ik ben zo een beetje aan het zoeken geweest naar 60*60mm fans. De Delta 60HP is volgens mij wel een hele goede maar maakt mij iets te veel herrie. Weet iemand misschien een 60*60mm fan die zo rond de 35CFM én dB produceert. Of zijn deze fans er gewoonweg niet?
YS-tech 60mm 27 cfm en zo rond de 40 db
heb ze tijden gehad.. nu delta HP omdat ik de kans had ze om te ruilen voor de (veel) stillere YS-techs.
heb ze tijden gehad.. nu delta HP omdat ik de kans had ze om te ruilen voor de (veel) stillere YS-techs.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
De MP zuigt man, 19CFM en 26dBa ofzo. Ja het is wel stil maar veels te weinig CFM.Op maandag 21 mei 2001 20:27 schreef neographikal het volgende:
[..]
de MP versie ervan
34,5 dbA <- DBA is DB-10..
anders zou ik ze iets minder moeten horen...
anders zou ik ze iets minder moeten horen...
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
een 35cfm kan je gewoon niet bereiken met een fan die 35db maakt aan geluid. Dat is ook de droom van mij.
een 60mm fan met 100cfm en 12db geluid
maar helaas, niet mogelijk.
als je nou eens een 80mm fan neemt en daaromheen een trechter maakt. dan heb je veel cfm en een lage geluidsopbrengst
een 60mm fan met 100cfm en 12db geluid
maar helaas, niet mogelijk.
als je nou eens een 80mm fan neemt en daaromheen een trechter maakt. dan heb je veel cfm en een lage geluidsopbrengst
Pak dan meteen een 120mm sunon. Die zal iets van 35-40 db maken ofzo. maar dan heb je ook een CMF van over de 100.
Geen inspiratie
Gaat niet lukken denk ik. Zie tabeltje.Op maandag 21 mei 2001 20:26 schreef Websnel.nl het volgende:
Weet iemand misschien een 60*60mm fan die zo rond de 35CFM én dB produceert. Of zijn deze fans er gewoonweg niet?
Tabel al een poos niet meer bijgewerkt, maar ik denk niet dat er veel veranderd in dBA/CFM.
Deze tekst niet lezen !
Pagina: 1