De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[topic=153312]
Suc6!:)
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
en als je het echt nie weet zeg het dan dan proberen we je wel te helpen okey
alvast thx
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
en wat is er precies gebeurt heb hier nog een oude compaq staan
maarre is het nou al gelukt met overclocken???
o,ja heb je al een cooler??
enne zonder cooler wordt het PLOF
Verwijderd
Verwijderd
en zet je busspeed op 100Mhz
Hopla...350Mhz..voltage iets omhoog. En ook nog stabiel.
Tenminste..zo ging het bij mij 2jaar geleden..
Verwijderd
Hoe het met de nieuwere PII/PIII systemen zit weet ik niet
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Eh? Je vind die desktops slecht en die servers goed. Die snap ik nu es niet. Als je toch het geld hebt steek je zelf een servertje in elkaar he Alpha bordje met CPU''s, UW SCSI, beetje veel ram, ... en voilla. Zou dit al niet goedkoper zijn dan een compaq?Op dinsdag 22 mei 2001 22:34 schreef Alien-pimp het volgende:
als ik een high end server wil dan weet ik het wel.
Verwijderd