[BC3] *poll* Samen HW kopen site...

Pagina: 1
Acties:

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De laatste tijd viel het nogal op dat er veel mensen graag Hardware halen uit het buitenland, vooral omdat het hier gewoon niet leverbaar is.

Nu vroegen Elect en ik ons af of er maybe interesse is in een Site als let''s buy it , maar dan niet zow slecht als hun >:)

Dus waar je zelf een cobuy kan opstellen, en waar dus mensen op kunnen reageren etc.

Nu wij natuurlijk niet precies weten wat de wensen zijn , zouden wij graag reacties van jullie willen hierover.

Ook mensen met ervaring willen wij graag tips van horen.

Over de vraag of dit het goeie forum is ervoor, ik heb toestemming gevraagd om het hier te posten, omdat hier de meeste "echte" tweakers komen die spullen overal vandaan halen.

Mvg,

Elect en Thermo :)

[edit] om het wat duidelijker te maken, wij staan dus buiten de aankopen of het begin van een gezamelijke aankoop. We willen jullie alleen features geven waardoor de mensen gemakkelijker een cobuy starten. Zie rest van het topic voor de andere features :)

Verwijderd

helemaal toppie, echt...

Verwijderd

cool id, ik doe wel mee :)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:55
jah. lijkt me goed.. maar alleen als er genoeg animo is :) (anders is de korting te verwaarlozen en ga ik liever naar een bedrijf in de buurt)

Have a wheelie good weekend!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Indd, zou wel leuk zijn, en dan ook van produkten die hier niet te krijgen zijn dan (Nederland en België).

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Christoph
  • Niet online
Het is ook bedoeld als een soort zekerheid, je kan mooi zien wie er mee doen, en je kan ze makkelijk bereiken.

Ik heb gezien dat sommige mensen nogal huiverig zijn over het zelf beginnen van een inkoop actie, misschien dat dit de drempel ook wat verlaagd.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
TOP PLAN!!! Ikzelf loop ook al de hele tijd met hetzelfde idee rond!

• Thefirstikke
  • Niet online
de wensen? dingen zoals LCD displays (eio.com), laptops, geheugen, monitoren, vanalles!! Naar zo''n site is toch een enorme vraag naar! kan niet anders! :)

Verwijderd

hola..hier hept ik wel oren naar! :)
Maar goed, je moet net mensen treffen die hetzelfde of bij hetzelfde bedrijf willen kopen.
Gooi eens een website open of zo,kunnen mensen een wenslijstje maken 8-)

• Christoph
  • Niet online
hulp is welkom :)

Het is dus niet dat wij elke aankoop zelf bekostigen ( zo ligt het plan nu iedergeval niet )

Maar dat men zelf dus een buy voorstelt, en waar mensen zich op inschrijven.

De starter kan zien wie er ingeschreven heeft, en zijn informatie heeft.

nogmaals meer tips are welcome :)

*dit is dus niet om winst te maken ( nu iedergeval niet ) maar om een grotere zekerheid te geven aan mensen*

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Vindt het een goed idee.
Zie steeds vaker dat er veel tweakers rondlopen met een krappe beurs. Voor hem zou het ook een uitkomst zijn.
Zelf zit ik regelmatig tegen de verzend kosten aan te hikken. Het item wat ik wil hebben is dan in eens twee keer zo duur geworden en niet meer rendabel.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

• Christoph
  • Niet online
idd de verzendkosten zijn vaak hoog, daarvoor doen ook veel mensen het ja.

Wanneer een bepaald product veelgevraagd is kunnen wij met een leverancier wel in discussie gaan over mogelijkheid tot grote levering. Dus bij uitzondering zouden we wel een voorraad kunnen houden, om toch een goeie prijs te kunnen maken.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Het kan zelfs voor bestellingen binnen Nederland nuttig zijn om samen te bestellen. Stel dat er 10 mensen in dezelfde stad willen bestellen bij een bedrijf ergens ver weg (in NL , of USA zoals jullie opzet was) , dan ben je samen goedkoper uit.

Persoonlijk zou ik niet zoveel dingen weten die ik persé wil hebben en in NL niet te krijgen zijn (behalve die T-shirts van php e.d. :) )

Als laatste opmerking: Thermo en Elect willen er niets aan verdienen zoals ik begrepen heb, en zijn dus ook niet verantwoordelijk voor eventuele wanbetalers e.d. :)

• Elect
  • Niet online
Het zou een enorme winst opleveren...
artikelen uit een ver exotisch land bijvoorbeeld zijn enorm duur als je ze besteld, wie weet hoeveel verzendkosten ed.

en als je met bijv. 100 of 200 man hetzelfde besteld, deel je de verzendkosten dus, en zit je met een grote afname waardoor je extra korting krijgt.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Dit is inderdaad wel een goed idee :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Lijkt me een prima idee om bijvoorbeeld Thermo-engines (ik noem maar een exotische koeler) voor een redelijke prijs hierheen te kunnen halen.

• Christoph
  • Niet online
We zaten ook te denken om hierbij een pricewatch te voegen , maar dan een internationale.

Zodat men dan wel bij de goedkoopste hun Thermo-engine haalt :)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Het idee is goed. Alleen lijkt het me wel verstandig als er strikte regels worden gemaakt. Het is goedkoper om met een hele groep iets te bestellen. Maar ik heb het pas 1 keer gedaan.... reden: het blijft allemaal zo vaag.
Wat mij het beste lijkt: Een site waar een constant Polls worden gehouden om zo de intresse van de mensen te pijlen.

Naar aanleiding hiervan word er door de Mod. iets geopend (topic). Waarin mensen kunnen aangeven of ze meedoen.
In dit topic moet duidelijk vermeld zijn : de prijs, het minimaal aantal wat mee moet doen. En de levertijd (ongeveer)

(dit moet dan eerst door de Mod. uitgezocht worden)

Zo is er duidelijkheid over hoe en wat. En zo denk ik dat er veel meer mensen bereid zijn om mee te doen.

(ps ik gebruik hier een aantal keer Mod. omdat ik niet weet hoe zo iemand heet.
Mod= diegene(n) die alles regel(t)(en).

Geen inspiratie

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Misschien ook een idee om niet moeilijk verkrijgbare hardware er ook op te zetten, want iedereen wilt wel spullen kopen voor de inkomstprijs. Ik vind het echt een super idee om spullen te verkopen zonder winst

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:19
Grootste probleem: de besparing op de verzendkosten naar NL wordt deels teniet gedaan door de herdistributie binnen NL.
Onder rembours kost al snel f 25,- tot f 30,-
Verzekerd versturen (voor waardevolle items zeker aan te raden) kost ook al snel f 10,- tot f 12,-

En de meeste tweakers willen NU bestellen en MORGEN de spullen thuis hebben. Dus wachten tot eind van de maand is er vaak niet bij...

Sorry, ik wil de topic niet afkraken, maar gewoon ff met 2 voeten op de grond blijven staan.

Als het lukt: prima !

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Als je ziet hoe klein de marge''s zijn op hardware schiet het denk ik niet echt op.
Zeker niet met processors en geheugen okee DDR is goedkoper in GB crucial.

Maar bijna alles is hier wel te krijgen.

Maar okee maar met leuke spullen ben ik wel voor in. Zoals die kasten van antec van treb (bert) waren ook niet duur. :)

• Christoph
  • Niet online
voor de duidelijkheid:

Wij zijn totaal geen tussenpersoon, wij zijn onafhankelijk van de starter van de cobuy!

Wij bieden alleen de site aan waar men overzichtelijk kan zien waar het omgaat, wat de voorwaarden zijn e.d.!

Een pricewatch en een nieuwsysteem over bepaalde producten zijn extra''s die wij dan kunnen bieden.

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:43

TGEN

Hmmmx_

martijn: mod = moderator :)

Ik vind het een splendid idee, en adviseer om er bij producten in de pricewatch een ervaringen-submit-functie toe te voegen.

TGEN

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

Waar imo wel iets op gevonden zou moeten worden (iets dat naar mijn mening ook de reden is dat men huiverig is zulke acties op te zetten) : Mensen die wel roepen dat ze meedoen en uiteindelijk afhaken.

Misschien zou je verplicht moeten worden het artikel ook te kopen als je hebt toegezegd mee te doen? Al scheelt het denk ik al redelijk wat afhakende mensen als er duidelijke info EN vooral een duidelijke en vaste prijs is.

• Christoph
  • Niet online
Het is idd om het wat zekerder te maken dat er niemand opeens afhaakt of ze niet betaald ja.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Ik vind het een heel goed idee! Kun je misschien ook dingen gaan doen als ledjes en knopjes bij de conrad vandaan halen. Als je 4 knopjes nodig hebt zit je niet aan het minimum en er komt ook nog eens 13 gulden verzendkosten bij!

Suggesties voor namen?

- Let''s tweak it
- bought in the USA
- tweaksales

Verwijderd

zwaar cool id :P

namen: Tweakers-shop
shop''o''tweakers

• Xtuv
  • Laatst online: 15:04
Let''s tweak it
Dat lijkt me wel de beste naam ja :D :)

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Tweaks''R''Us Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/bounce/anim-jjd.gif

Verwijderd

Mischien is het dan ook mogelijk om bij de fabrikant aan te kloppen.

als er een interesante hoeveelheid is.
bv 200 tot 400 stuks van bv gforce3 kaartjes.

8-)

kwenie of ''t mogelijk is, maar t''s een idee.

en voor de naam dacht ik zoiets van:
Price Tweakers!!

Verwijderd

lijkt me ook wel lekker, zonder winstmarges van tussenpersonen e.d. Perfect, dan wil k er ook wel 1 >:)

• Oblii
  • Niet online

Oblii

I''m in ! :)

But I don't care, I'm in a hurry going nowhere

• Christoph
  • Niet online
Bedankt voor al jullie reacties :)

Op het moment is het concept nog in ontwikkeling, dus voordat ik over een naam begin probeer ik eerst de mogelijkheden samen met elect te bekijken..

• BC3 Victim
Cool idee inderdaad ja, maar er moet wel iets komen van een zekerheid van echtheid, fraude tegengaan zeg maar. Door iemand legitimatiebewijs in te laten scannen ofzo

Maar zeker goed idee,
Michiel

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Ik zou op elke koop die je via die site sluit 2,50 voor de site regelen, zodat je een schade fonds kunt oprichten mochten mensen af haken of niet betalen, zodat je of de schade uit die verzekering kunt betalen of dat je er evt. een deurwaarder achteraan kunt sturen, het is niet te hopen dat het vaak nodig is, maar het zal wel een enkele keer gebeuren.

[mochten jullie nog iemand nodig hebben bij het ontwikkelen van de site kan ik evt. wel helpen]

• Elect
  • Niet online
mogelijkheden zijn er ..
maar de site ... dat baart nog ff zorgen :)

Verwijderd

waarom dat?? iets van een database in elkaar douwen met ASP of CGI of zo....is wel te doen lijkt met al deze GoT''ers

• martijn12345
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik weet niet of bedrijven dit doen. Maar als je bijv. een grote bestelling hebt, dat je dan direct bij de de groothandel kunt kopen ipv bij een winkel.
Als zoiets zou kunnen met bijv. processoren.
Ik denk dat je zo 100 of meer man bij elkaar hebt voor een bestelling TB 1,4 als de prijs bijv 20 % lager zou zijn als normaal...

Er is namelijk niet veel winst te halen als je bespaard op alleen verzendkosten. En deze dan als nog moet rekenen voor het versturen van produkten naar iedereen afzonderlijk.
Als je dan ook nog bedenkt dat hier HEEL veel werk in gaat zitten. En dat iemand daar ook wel wat voor terug zal willen, onstaat er dus gewoon een nieuwe online shop, meer niet.

Geen inspiratie

• Christoph
  • Niet online
martijm, om het even duidelijk te maken

1. wij willen geen online shop zijn

2. We willen features en mogelijkheden geven waardoor een gebruiker met een beter gevoel het aandurft om zelf een cobuy te starten, wat we wel bieden is dan een vergelijkende pricewatch waaruit de goedkoopste plek ( die ook uitvoert naar NL ) aangegeven is om dit product te bestelllen.

3. Er zullen inderdaad kosten zijn, hoe we die kunnen verhalen weten we nog niet, we willen GEEN winst behalen, uit de kosten komen zou idd aardig zijn :)

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Nee, het enige waar hier op te besparen valt is:

- producten uit het buitenland (prijsverschillen)
- direct van de importeur/groothandel/producent(??)
-korting bij aankoop van 50 of meer...

Maar voor dingen als koelblokjes bij de ic-shop zou ik het idd niet doen

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Heel leuk en aardig, maar topic''s like Inkoopronde DDR (Crucial) etc. hebben veel meer succes, en iedereen met een creditcard kan vanalles eventueel gezamelijk van het webkopen...

Alleen als je het echt prof. / commercieel aanpakt dan heb je misschien kans...maar anders is het waarschijnlijk zonde van je tijd en geld.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 19:12 schreef Elect het volgende:
mogelijkheden zijn er ..
wat voor site moet het worden dan?
het maken is het probleem niet..
het steeds updaten etc dat is kut
maken is wel leuk...

• Christoph
  • Niet online
Vivra om duidelijk te zijn, met je voorbeeld over de ddr ram topics..

Wanneer deze aardige meneer zijn topic hier opent doet hij dat voor de tweakers hier.

Hij doet moeite voor jullie, er word gemaild, of misschien zelfs gebeld.

Maar een daadwerkelijk mooi overzicht heb je dan niet he, wat wij willen ( proberen ) is een mooi overzicht te maken, van wat user A graag zou willen inkopen, en deze user A is zo vriendelijk om dit voor meerdere mensen te doen.

Maar om het de vriendelijke user makkelijker te maken, willen wij een duidelijk overzicht voor hem maken wie het product allemaal wil. En daar nog wat extra features bij natuurlijk :)

• Christoph
  • Niet online
clvy82 hulp bij de ontwikkeling zou heel aardig zijn, het updaten zal door mensen worden gedaan die dat niet erg vinden om het te doen. ( ik vind het niet erg hoor :) )

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 19:46 schreef neographikal het volgende:
waarom dat?? iets van een database in elkaar douwen met ASP of CGI of zo....is wel te doen lijkt met al deze GoT''ers
ja duuh
maar het blijft niet leuk om dat steeds te doen
de gein zit hem in het maken
niet in het updaten

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
Bart Tweak
InterTweak
Thermotweak
Sinks''nPelts
CoolTweak
TweakusExtremus
Tweakerts
PriceTweak
DynaTweak
TweakCheap
Tweaksales
Tweakersdiscount

(vul hier naam in) were even the prices get tweaked!

knap idee!

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• Nicap
  • Laatst online: 17:06

Nicap

Tsssk....

Wat is nou precies de structuur? Is me niet helemaal duidelijk, wie koopt uiteindelijk de produkten dan? Uit de posts tot nu toe neem ik aan de de starter van de co-buy alles moet regelen met betalingen?

Als dit wel bedoeld wordt lijkt me dat geen goed plan.
Je kan dan beter wel het voorbeeld van let''s buyit nemen en dat het beheer van de site alles regelt. Stel piet wil een heatsink. 30 anderen willen die heatsink ook wel. Bedragen staan erbij omdat het dat al uitgezocht was. Het beste is dan dan iedereen dat bedrag overmaakt naar het beheer van de site en dat die alles regelt. En dat na alle betalingen alles geregeld word uiteraard. Lijkt me erg fraudebestendig. Natuurlijk moet er dan wel een vergoeding bijzitten voor de werkzaamheden.

• Saisho
  • Laatst online: 02-08 16:10
Geweldig idee !

Ideetje: misschien kan je een quotatiesysteem aanmaken zoals op de meeste veilingsites.

Zodat je van die naaigasten kan quoteren die wel mee willen kopen, maar als het er is niets meer van zich laten horen |:(

(Ocer85: -123 very unreliable etc.)

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Koel idee, zal wel veel werk met zich meebrengen om dr pricewatch in te bouwen enzo, maar kan wel wat worden :)

Exposure.

You're so fucking special. I wish I was special.

• Christoph
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 20:39 schreef Nicap het volgende:
Wat is nou precies de structuur? Is me niet helemaal duidelijk, wie koopt uiteindelijk de produkten dan? Uit de posts tot nu toe neem ik aan de de starter van de co-buy alles moet regelen met betalingen?

Als dit wel bedoeld wordt lijkt me dat geen goed plan.
Je kan dan beter wel het voorbeeld van let''s buyit nemen en dat het beheer van de site alles regelt. Stel piet wil een heatsink. 30 anderen willen die heatsink ook wel. Bedragen staan erbij omdat het dat al uitgezocht was. Het beste is dan dan iedereen dat bedrag overmaakt naar het beheer van de site en dat die alles regelt. En dat na alle betalingen alles geregeld word uiteraard. Lijkt me erg fraudebestendig. Natuurlijk moet er dan wel een vergoeding bijzitten voor de werkzaamheden.
We zijn niet vermogend, evenmin kunnen wij de risico''s dragen van 10 bestellingen tegelijk !

wat The_Enforcer73 zegt is ook de bedoeling, we willen ervoor zorgen dat degene die begint zeker weet dat men betaald, en dat hij ook het maximaal aantal co-buyers stelt.

Het is wel mogelijk dat we bv een actie product nemen, we bespreken dan gewoon met de fabrikant een mooie prijs, en zullen dan wel zelf voor de afhandeling zorgen.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Eynstein is ook wel een relaxte winkel, kortingen vanaf 10x een product.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Nicap
  • Laatst online: 17:06

Nicap

Tsssk....

Op maandag 21 mei 2001 21:01 schreef Thermo het volgende:

[..]

We zijn niet vermogend, evenmin kunnen wij de risico''s dragen van 10 bestellingen tegelijk !

wat The_Enforcer73 zegt is ook de bedoeling, we willen ervoor zorgen dat degene die begint zeker weet dat men betaald, en dat hij ook het maximaal aantal co-buyers stelt.

Het is wel mogelijk dat we bv een actie product nemen, we bespreken dan gewoon met de fabrikant een mooie prijs, en zullen dan wel zelf voor de afhandeling zorgen.
Je hoeft ook niet vermogend te zijn als eerst iedereen aan jullie moet dokken. Jullie krijgen dan eerst dat geld en daarna word er betaald door jullie aan de "verkoper". Op die manier heb je maar 1 schakel i.p.v. als iedere start-buyer alles moet regelen. Er zullen vast wel mensen zijn die de boel proberen te flessen, en op de eerste manier kan dat moeilijk(of jullie moeten de boel willen flessen)

• Elect
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 22:56 schreef Nicap het volgende:

[..]
(of jullie moeten de boel willen flessen)
jaa tuurlijk, daarom doen we ook zoveel moeite :)
nee dat is niet het geval hier.

Verwijderd

wel cool plan.

zoals betere heatsink
millenium copper zie ander topic op de site :)

bv mobo''s
en geheugen /hdd.
van grote distributeurs zoals BDCC in alkmaar.
leverd alleen aan bedrijven, maar wel rete goedkoop.

minimale bestelhoeveelheid 2000 piek :(
net iets te duur dus voor de meeste alleen maar met 20 man zeker te doen.

VB 400 Watt voedign voor 79 piek :9~

alleen ik heb er 1 nodig, dus moet dan nog met veel meer kopen en als je met 20 man besteld ben je er zo.

Verwijderd

Straks de AMD760MP moederborden (ja, tweakers zijn wel de goede doelgroep :) )

en DDR-mem zal ook wel hard gaan, vooral met dat micron/crucial ddr-sdram cas222 (zie nieuws vandaag).

• Christoph
  • Niet online
elmo, bdcc levert ook voor minder aan bedrijven hoor :)

( is een leverancier van ons op me werk )

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 23-08 04:18
Als die site een beetje bezocht gaat worden, dan gaan daar ook overheadkosten in zitten natuurlijk. Of je moet reclamebanners plaatsen. Maar het idee spreekt me aan!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
lijkt me een uitstekend id.....

ik zie igg de nadelen er niet van in.... :)

(iemand vindt iets om te kopen, gaat naar de site, start een ''topic'' daar, geeft alle info, gaat naar GoT start daar ook een topic, zet er een link, zo heb je alles overzichtelijk, dat is um toch :?)

Audi A8 W12 6.0

• schizofreen
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

Op maandag 21 mei 2001 17:21 schreef thefirstikke het volgende:
TOP PLAN!!! Ikzelf loop ook al de hele tijd met hetzelfde idee rond!
Ik ook, goed idee
ik doe mee

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik zou wel 2 x IBM40GB 60GXP willen bestellen bij jullie :)

Verwijderd

zou het niet een idee zijn om een pol te houden met ja nee meedoen met cobuyen van
stuff
op tweakers.net..

is er interesse voor een cobuy site
voor computer hardware only.
0 ja
0 nee

/edit
typo''s
Door de verschrikkelijke enthousiasme
\edit

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Plan! Gewoon doen. Het is meteen een stuk makkelijker om bepaalde zaken in Nederland te regelen, bijvoorbeeld het regelen van een rol raamrubber! :)

Ook weet ik dat de brutere koelers veel goedkoper te krijgen zijn - veel bedrijfjes van wauzere koelers produceren maar klein (Kani en Zalman) en een bestelling van tegen de 25 stuks is wellicht al rechtsstreeks bij hun te doen.

• Christoph
  • Niet online
Ik hoop jullie volgende week van meer info te voorzien :)

• Elect
  • Niet online
okee, wij zien het ook wel zitten
(toch zeker nadat ik nu de factuur van OC shop in m''n handen heb :()

Nu is het enkel nog even wachten, totdat de site online komt (wat nog wel even kan duren toch..)

• Christoph
  • Niet online
Niet dat we niet tevreden zijn met oc-shop, ik ben zelf ook erg benieuwd naar de veranderingen die oc-shop zal ondergaan..

Maar iedergeval, we hebben er zin in :)

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 19:12 schreef Elect het volgende:
mogelijkheden zijn er ..
Als je hulp wilt hoor ik het wel =)

• FFF
  • Laatst online: 22:12

FFF

goed id, ikzelf en andere hebben dit id ook al voorgesteld, Maar het moet wel te doen zijn. Maar als je het goed regeld ben ik waarschijnlijk van de partij :D

• Christoph
  • Niet online
We zijn blij met al deze reacties, voor ons alleen maar redenen om er 100% voor te gaan :)

• BC3 Victim
Ik vind het wel een goed plan, mits er goede garanties (van beide kanten) gegeven kunnen worden (bv dmv contract oid). Het zou te lullig zijn als door één klojo iemand anders behoorlijk veel geld kwijt raakt...

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Zo lang je maar geen toestanden krijgt als hier:

[topic=185297]

dan is het goed :)

Maar wilden jullie ook onderdak bieden aan een soort vraag&aanbod systeem? Particulieren die spullen aanbieden die bv uit Amerika komen of zo ...

• Christoph
  • Niet online
Erm kwil niet het v&a van tweakers.net op de tenen trappen :)

Maybe dat er met mensen van t.net wat besproken kan worden...

• BC3 Victim
Echt een goed idee. Ik ga hier zeker gebruik van maken als de site af is :)

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 20:08 schreef speed24 het volgende:
Zo lang je maar geen toestanden krijgt als hier:
[topic=185297]
jezus... deze heb ik nog niet gelezen.. dit is errug lame zeg!!!

hoe staat het er uiteindelijk mee?? hebben ze hem nog te pakken gekregen??
(ga niet alle 255 berichtjes doorlezen he)

MAAR IDD ... DEZE ACTIES MOETEN ECHT VOORKOMEN WORDEN!

Verwijderd

wil ik ook wel doen ...zeg iemand een idee waardat ik in de Benelux Panaflow fans kan krijgen ?

• FFF
  • Laatst online: 22:12

FFF

Het plan is leuk maar:

-Als je iets uit de US haalt, bijvoorbeeld 20 voedingen, en er is er 1 kapot, dan zit je al met de problemen, ff trg sturen zeker :D

-Je moet samen de verzendkosten delen, maar daarna kost het ook nog eens veel geld, om het pakket in NL te versturen.

-Om grote inkopen te doen, bij de groothandel, moet je imo. als bedrijf geregistreerd staan.

-Je zult toch een winst van 2-5 gulden moeten maken, voor bijvoorbeeld de problemen met kapoote producten te vergoeden, dit kost een hoop verzentkosten, en nog meer tijd.

-Je moet zorgen, dat de betaling, en aflevering goed in elkaar steekt, om op deze manier wanbetalers tegen te gaan.

* FFF zou wel meedoen als het goed in elkaar steekt

doe dan dingen waar echt vraag naar is, en waar je voor een echt goede prijs aan kan komen.

zoals: voedingen, peltiers, fans, heatsinks, spacers, waterkoeling, geheugen, en zulke dingen.

• machielk
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Zorg dat je wat bekende namen achter je hebt staan en sluit deals met wat online shops van te voren om het vertrouwen van de langs surfende tweakers te versterken.

Ga werken als een Trusted Third Party om de boel fatsoenlijk te regelen.

Ik las gisteren nog een topic van iemand die was opgelicht.....

Succes in ieder geval.
Pagina: 1