hoi,
ik heb sinds kort waterkoeling :-)
nu maakt de temp niet zo veel uit met de temp van m''n spire cooler met casefan..(zo''n 5-2 C koeler)
Dit vind ik allemaal niet echt super. Had wel verwcht dat het allemaal wat koeler bleef..
Nu dacht ik dan aan een peltier.
Alleen ik wil er heeel zeker van zijn dat ik geeen condens in m''n kast krijg.
Liever gebruik ik ook geen heeel extreme isolatiemethoden (met kit de boel bewerken enzo)
is dit dan nog mogelijk?
ik hoor het graag
Alvast bedankt,
Cutebrit
ps. ik heb nu nog een duron 800@1060 maar met een pelt zal die nog wel hoger komen.
stel dat hij dan 75 Watt afgeeft, wat voor pelt moet ik dan nemen?
enne, als ik later overstap op een TB(4) kan ik dan nog dezelfde pelt gebruiken?
(moet ik waarschijnlijk een erg sterke nemen, kan dat, of is dat schadelijk voor m''n proc?)
ik hoor het graag
ik heb sinds kort waterkoeling :-)
nu maakt de temp niet zo veel uit met de temp van m''n spire cooler met casefan..(zo''n 5-2 C koeler)
Dit vind ik allemaal niet echt super. Had wel verwcht dat het allemaal wat koeler bleef..
Nu dacht ik dan aan een peltier.
Alleen ik wil er heeel zeker van zijn dat ik geeen condens in m''n kast krijg.
Liever gebruik ik ook geen heeel extreme isolatiemethoden (met kit de boel bewerken enzo)
is dit dan nog mogelijk?
ik hoor het graag
Alvast bedankt,
Cutebrit
ps. ik heb nu nog een duron 800@1060 maar met een pelt zal die nog wel hoger komen.
stel dat hij dan 75 Watt afgeeft, wat voor pelt moet ik dan nemen?
enne, als ik later overstap op een TB(4) kan ik dan nog dezelfde pelt gebruiken?
(moet ik waarschijnlijk een erg sterke nemen, kan dat, of is dat schadelijk voor m''n proc?)
ik hoor het graag