De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dab heb ik nog een vraagje over waterblokken.
Waarom zie je bij waterblokken dat ze maar 5 of 7 groeven hebben waar het water doorloopt?
Waarom maken ze geen blok dat iets dieper is met veel meer groeven erin, dit lijkt me erg veel beter koelen.
Ik ben ff artistisch beziggeweest om het duidelijk te maken.
dit is zoals de meetste blokken eruit zien:

En volgens mij is dit verreweg beter dan de standaard blokken. Of is dit technisch niet haalbaar.

Als het blok hoger is dan kunnen de groeven dus dieper(en dus smaller).
Waarom zie je bij waterblokken dat ze maar 5 of 7 groeven hebben waar het water doorloopt?
Waarom maken ze geen blok dat iets dieper is met veel meer groeven erin, dit lijkt me erg veel beter koelen.
Ik ben ff artistisch beziggeweest om het duidelijk te maken.
dit is zoals de meetste blokken eruit zien:

En volgens mij is dit verreweg beter dan de standaard blokken. Of is dit technisch niet haalbaar.

Als het blok hoger is dan kunnen de groeven dus dieper(en dus smaller).
misschien dat de gem. pomp dat niet trekt, of dat het water te langzaam gaat stromen ofzo.
Sja ik bedenkt ook maar wat op de vroege ochtend... Moet over een half uur examen maken, en ik voel me zo brak als wat...
Sja ik bedenkt ook maar wat op de vroege ochtend... Moet over een half uur examen maken, en ik voel me zo brak als wat...
Geen inspiratie
over die pomp hoef je je geen zorgen te maken.... je moet ze ook niet te smal maken want dat is niet goed voor het koper.... het is natuurlijk het mooist als er een baan water precies over de core loopt
daarom is die van dabit ook zo goed.. Die heeft het inkomende water precies op de core.. Dat ruled
Audi A8 W12 6.0
Pagina: 1