De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ha..ha..ha..ha..ha..ha.. 
is dat boeiend? praktisch? mooi?
een koffermod is praktisch
een casemod is mooi
een vette overclock is boeiend
dit is gewoon
een casemod is mooi
dit is gewoon
Verwijderd
Dat is origineel. Iets dat je van jouw reactie niet kunt zeggen.Op maandag 21 mei 2001 11:08 schreef Razorfist het volgende:
ha..ha..ha..ha..ha..ha..
een casemod is mooi
dit is gewoon
Iets dat niet een beetje kwetsbaar? Wel origineel overigens.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
koffermod: praktisch + onorigineelOp maandag 21 mei 2001 11:08 schreef Razorfist het volgende:
ha..ha..ha..ha..ha..ha..
een casemod is mooi
dit is gewoon
casemod : mooi + onorigineel in veel gevallen
overclock: boeiend + onorigineel
dit is niks gewoontjes, maar juist vette originele lachkick!
Boeiend om te weten hoedie dat voor mekaar heeft gekregen, origineel omdat niet veel mensen op zo''n idee komen!
Kortom: pics!!!:)
Dit in navolging op de:
Vuilnisbakmod
Prikbordmod
Kartonnen-doos-mod
Dus we willen FOTO''s
Vuilnisbakmod
Prikbordmod
Kartonnen-doos-mod
Dus we willen FOTO''s
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik vind zoiets eigenlijk een beetje zonde....maar ik ben zeer benieuwd naar de foto''s
wel origineel btw
wel origineel btw
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Pfff, wordt dit weer een topic waar we eerst 4 pagina''s lang om foto''s moeten zeuren, en dat er dan eindelijk op pagina 5 wat wazige foto''s gepost worden? 
Zoals laatst de betonnen-case?
Ja, en ik ben van plan mij systeem in te gaan bouwen in een F16 die hier in de voortuin bij mijn ouders staat, de plaatjes post ik binnenkort (NOT!);)
Waarom post je niet gewoon: Kijk: ik heb een All Bundy PC, zie hieronder de plaatjes:
Is ook sneller op te zoeken met de search, en de kans is groter dat mensen er ook naar kijken, want niet iedereen heeft zin om eerst 4 pagina''s onzin te lezen voordat de plaatjes eens te voorschijn komen.
Zoals laatst de betonnen-case?
Ja, en ik ben van plan mij systeem in te gaan bouwen in een F16 die hier in de voortuin bij mijn ouders staat, de plaatjes post ik binnenkort (NOT!);)
Waarom post je niet gewoon: Kijk: ik heb een All Bundy PC, zie hieronder de plaatjes:
Is ook sneller op te zoeken met de search, en de kans is groter dat mensen er ook naar kijken, want niet iedereen heeft zin om eerst 4 pagina''s onzin te lezen voordat de plaatjes eens te voorschijn komen.
Sorry, kom maar terug als je casemod af is.
Ik zeg toch ook niet dat ik over een week of 3 mijn case weer ga modden?
Ik zeg toch ook niet dat ik over een week of 3 mijn case weer ga modden?
Pagina: 1