[BC3] pics van mn compu (redelijk modem-vriendelijk)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Eindelijk heb ik hem af! :7 (zwart gespoten, voltage mod + waterkoeling) De voltage-mod lukte eerst niet (wou niet booten met 17kOhm :( , nu wel met 19kOhm)..

Verder heb ik de radiator met ducktape en ijzedraad afgesnoerd, er kwam nl elke minuut een druppel water uit.

En ja, mijn radiator zit met een vreselijke constructie vast aan mijn kast, nl met schroeven in een plastic richel, aan een kant gecombineerd met ijzerdraad.. heheheh. Maar het blijft zitten, zelfs met vervoer naar lanparties.

Afbeeldingslocatie: http://www.geesink.demon.nl/bigcompu.jpg

-

Afbeeldingslocatie: http://www.geesink.demon.nl/compu.jpg

-

Afbeeldingslocatie: http://www.geesink.demon.nl/waterres.jpg

-

Afbeeldingslocatie: http://www.geesink.demon.nl/inside.jpg

Ik heb het kleine blokje gebruikt voor mijn processor, omdat die van koper is, en dus volgens mij beter warmte geleidt. Het grote blok hangt er nu compleet nutteloos bij. Misschien dat ik het kleintje toch op mn tnt1 ga zetten, kan ik die ook wat opschroeven. Ik zie wel.

Afbeeldingslocatie: http://www.geesink.demon.nl/inside_close.jpg

Hij liep eerst goed op 1050, maar ik werd toch uit black&white gegooid, dus heb ik hem voor de zekerheid toch maar op 1030 gezet..

Afbeeldingslocatie: http://www.geesink.demon.nl/cpucool.jpg

-

Afbeeldingslocatie: http://www.geesink.demon.nl/voltage.jpg

-

Afbeeldingslocatie: http://www.geesink.demon.nl/compufront.jpg

-

Afbeeldingslocatie: http://www.geesink.demon.nl/kamer.jpg

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
crap!! hoe doe ik die plaatjes...!?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22
Geen spaties/enters ertussen!

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:34

Petuhr

FreeBSD

Geen ENTER achter je [img] geven :o

Te laat :+

• BC3 Victim
[zeik modus]
Had je niet beter een groot gedeelte van wat er nu buiten je kast staat boven je voeding kunnen bouwen???

Scheelt weer spul buiten je kast...
[/zeik modus]

Ziet er voor de rest wel netjes en verzorgd uit!

• BC3 Victim
ja, ik vind het prettiger om mijn waterreservoir buiten mijn kast te hebben.. misschien wat overdreven, maar ik doe het toch maar zo.

edit:

en ik vindt het gaver om al die slangen buiten mijn kast te zien lopen..

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Je spuitwerk ziet er keurig uit. Maar als geheel vind ik het niet zo mooi. Het zal ongetwijfeld goed werken allemaal. Maar ik heb waterkoeling wel eens beter afgewerkt gezien...

Geen inspiratie

Verwijderd

Tjeez man ruim je kamer is op!! >:)

• BC3 Victim
heheh.. nee hoor, je kan nog lopen, dus ik ben wel tevreden zo..

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

hey cowle mod hoor

even een vraagie wat staat er op je ene luidspreker ? die helemaal rechts

toch geen marantz monoblok ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 10:12 schreef martijn12345 het volgende:
Je spuitwerk ziet er keurig uit. Maar als geheel vind ik het niet zo mooi. Het zal ongetwijfeld goed werken allemaal. Maar ik heb waterkoeling wel eens beter afgewerkt gezien...
ja, klopt, maar ach.. afwerking boeit me niet zo.. ik vind het wel geinig om een hoop ijzer etc te zien. hoeft allemaal niet zo strak.. gaat veel te veel tijd inzitten.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JEKKES!!!

Wat ontzettend lekijk zeg!! BAH!! ;)

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 10:17 schreef funkflex het volgende:
hey cowle mod hoor

even een vraagie wat staat er op je ene luidspreker ? die helemaal rechts

toch geen marantz monoblok ?
nee, mn versterker is wel marantz, maar op die box staat mn rookmachine.. heb ik een keer in een impulsieve bui gekocht.

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 10:19 schreef Plague het volgende:
JEKKES!!!

Wat ontzettend lekijk zeg!! BAH!! ;)
heheh.. ja, de een walgt ervan, de ander vind het wel lachen..

nu nog een neonmod erbij en alles is echt af.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En volges mij heb je IETS niet goed gedaan met dat water: 37!! grade op een duron 1000nogwat..... :? 30 vin ik al veel! Weet je wat dat kost man!! Mijn 1333 is nog koeler! >:)

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 10:22 schreef Plague het volgende:
En volges mij heb je IETS niet goed gedaan met dat water: 37!! grade op een duron 1000nogwat..... :? 30 vin ik al veel! Weet je wat dat kost man!! Mijn 1333 is nog koeler! >:)
47 bedoel je.. maar jij heb je 1333 waarschijnlijk niet overclockt.. en 50/55 graden is zelfs heel normaal.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:29

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ai ai ai wat zonde van die radiator, het is eigenlijk een vette mod maar die brok staal aan de voorkant verhoert het een beetje, jammer(toch wel cool)

Verwijderd

ik draai mijn duron 650@970 met een koeler van 22 gulden...41 graden stressed

en dat is niet die cpu uit mijn signature :)

• BC3 Victim
En wat heeft die grap je nou gekost :Y)

Had je voor dat geld niet beter een Athlon 1,2 GHz kunnen kopen + een standaard coolertje? :7

• BC3 Victim
klopt, een waterkoelsetje kost meer dan een luchtkoelertje (behalve als je de blokjes zelf maakt).

Het gaat gewoon puur om de lol(ik wilde gewoon over de 1000 heen voor het idee :7 ), er zit inderdaad weinig verschil tussen 900nogwat en 1000nogwat.

edit:

het koelsetje heeft me bij elkaar wel vrij veel gekost (alles bij elkaar F 400), maar nogmaals, het gaat gewoon om de lol.

Verwijderd

ziet er wel gaaf uit aleen die kleine schroefjes waar de reutemeteut aan hangt

zou ik iets anders doen (ik iets doen NEE):)

nee ff serieus ziet er leuk uit voor de rest
ik ga als het goed is binnenkort ook over op h2o maar zit nog ff te denken aan een prgje
om me pc uit teschakelen zodra me cpu temp te ver omhoog gaat dus ik zoek wel rustig door
voor de rest coole mod

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 11:22 schreef corecrusher het volgende:
ziet er wel gaaf uit aleen die kleine schroefjes waar de reutemeteut aan hangt

zou ik iets anders doen (ik iets doen NEE):)

nee ff serieus ziet er leuk uit voor de rest
ik ga als het goed is binnenkort ook over op h2o maar zit nog ff te denken aan een prgje
om me pc uit teschakelen zodra me cpu temp te ver omhoog gaat dus ik zoek wel rustig door
voor de rest coole mod
zo''n progje heb ik ook draaien, heet cpucool.. ik heb hem ingesteld dattie de compu uitschakelt als de cputemp > 65 C

ik weet alleen niet meer waar ik hem vandaan heb gehaald...

• BC3 Victim
Die radiator heb ik JUIST aan de voorkant gehangen omdat ik dat gaver vond staan..
"Officieel" moet ie ook aan de achterkant.

Kwestie van smaak..

Verwijderd

stoer industrieel achtig

• BC3 Victim
thanks!! dat is inderdaad precies de bedoeling..

• BC3 Victim
Sorry, maar je spoort niet.

• BC3 Victim
pardon?

• BC3 Victim
ja, als je zo je foto''s plaats, dan is dat vragen om meningen, die van mij is duidelijk dacht ik zo :)

• Xandrios
  • Laatst online: 20:12
ik heb laatst zelf een waterblokje gemaakt.
op school heb ik wat restkoper gekregen, en met die koperplaatjes heb ik een blokje gesoldeerd.

Totale kosten: f 25
(pompje van f 12.50 van een campingwinkel)

radiator heb ik nog niet, maar zelfs na 2-3 uur draaien is het water nog koud....

maare ziet er verder wel cool uit :-)

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30

Jabba

Firkan

Zou je je kamer niet eens opruimen ;)

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 14:38 schreef JVaags het volgende:
ja, als je zo je foto''s plaats, dan is dat vragen om meningen, die van mij is duidelijk dacht ik zo :)
oooh, je vind ''m niet mooi...
kan.

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 14:38 schreef Cutebritney het volgende:
ik heb laatst zelf een waterblokje gemaakt.
op school heb ik wat restkoper gekregen, en met die koperplaatjes heb ik een blokje gesoldeerd.

Totale kosten: f 25
(pompje van f 12.50 van een campingwinkel)

radiator heb ik nog niet, maar zelfs na 2-3 uur draaien is het water nog koud....

maare ziet er verder wel cool uit :-)
Ja, dat is het echte werk natuurlijk. Dit is wel sneller af..

Je hebt zeker een vrij groot waterreservoir dan..

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op maandag 21 mei 2001 13:34 schreef Teatime78 het volgende:
Die radiator heb ik JUIST aan de voorkant gehangen omdat ik dat gaver vond staan..
"Officieel" moet ie ook aan de achterkant.

Kwestie van smaak..
Ik ga een soort waterkoel-powerpack maken aan de zijkant van de kast. De enige manier volgens mij om het een beetje netjes te krijgen.
Nu is het nog allemaal creatief met karton, tape en tyreps ;).

Knap trouwens dat je met dat aquacool setje je Duron nog zo koel krijgt. Bij mijn TB liep de temp door de 60 graden heen.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Ik vind de mod niet mooi, iets te rommelig afgewerkt (die schroefjes waar je radiator aan hangt ken natuurlijk niet !). Ik vind het verder wel goed gedaan, het ziet er professioneel uit. Je Duron daarit nu op 1Ghz dus de mod is prima gelukt dacht ik zo. Congratz.

• Xandrios
  • Laatst online: 20:12
Op maandag 21 mei 2001 14:41 schreef Teatime78 het volgende:

[..]

Ja, dat is het echte werk natuurlijk. Dit is wel sneller af..

Je hebt zeker een vrij groot waterreservoir dan..
1 emmer, half vol.....

maar ik heb deze week vrij, dus ik denk dat ik er maar mee verder ga (goed netjes inbouwen enz)
Jullie horen het nog wel als hij helemaal draait :-)

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 14:43 schreef mrknowitall het volgende:

[..]
Knap trouwens dat je met dat aquacool setje je Duron nog zo koel krijgt. Bij mijn TB liep de temp door de 60 graden heen.
Ja die temperatuur liep opeens terug toen ik ipv potlood soldeer gebruikte om te unlocken..

oa
[topic=174738]

Het schijnt niet uit te mogen maken, omdat de L1 bruggen 1 keer (digitaal) worden uitgelezen bij het booten, maar bij mij scheelde het alles.

Hij is nu trouwens idle 30C en lang-stressed 50C

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

mijn god man, dit ziet er gewoon niet uit...

Als je echt stijl zou hebben had je alles aan de binnenkant weggewerkt.

Das het verschil he. dit valt inde categorie Opel Manta rijder met z''n arm uit het raam. en gutgut wat stoer.......

wat het spuitwerk betreft, heb heel wat cases gezien die er beter uit zien. Dat spiutwerk is bij jouw kast ook totaal overbodig.... kunst trouwens om een metalen kappie te spuiten..... het gaat er juist om dat het een geheel vormt. maar dat leer je waarschijnlijk in les 2 pas.

oh ja, en inderdaad ruim je kamer eens op, of is je moeder op vakantie ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 14:55 schreef Gompy58 het volgende:
mijn god man, dit ziet er gewoon niet uit...

Als je echt stijl zou hebben had je alles aan de binnenkant weggewerkt.
Ja, daar heb ik dus allang atwoord op gegeven..
Das het verschil he. dit valt inde categorie Opel Manta rijder met z''n arm uit het raam. en gutgut wat stoer.......
Jij heb je kastje zeker roze geverfd.... ;)
wat het spuitwerk betreft, heb heel wat cases gezien die er beter uit zien. Dat spiutwerk is bij jouw kast ook totaal overbodig.... kunst trouwens om een metalen kappie te spuiten..... het gaat er juist om dat het een geheel vormt. maar dat leer je waarschijnlijk in les 2 pas.
Boeien....
oh ja, en inderdaad ruim je kamer eens op, of is je moeder op vakantie ?
Dit is een studentenflat..

Verwijderd

Tja, extreem :7

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 14:55 schreef Gompy58 het volgende:

ROFLOL !

Ik vind het er ook niet uit zien, dat ga ik zelf wel mooier doen. Ik zal ook eens wat foto''s maken, nou ja, na mijn examens dan.

Verwijderd

Het is niet mijn smaakof die radiator nou voorop of achterop zit hij blijft :r

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 15:14 schreef CRACKIE het volgende:
Het is niet mijn smaakof die radiator nou voorop of achterop zit hij blijft :r
das jouw mening..

goeie sig trouwens.

Verwijderd

hehehe
geinspireerd door de stoommachine ? :)

• BC3 Victim
Ik vind je kast + waterkoeling tof, maar de afwerking kan beter. Waar ik vooral benieuwd naar ben: Hoe spuit je je kast en waarmee???

Verwijderd

/me vind hem wel stoer !! :)

moet je kijken wat voor een ogen je trekt als je op een lan komt met zo''n ding !! :9~

ERG MOOI GEDAAN :P

ik ga ook maar eens over een watercooler denken :D

• BC3 Victim
Neutron en 66_Sonic_66, bedankt!

neutron: het is gewoon autolak van een tientje..

Pagina: 1