Toon posts:

[BC3] L1 bruggen bij TB1200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 Thunderbirds 1200B''s,een AXHA en een AXIA,bij de AXHA zijn alle L1 bruggen gesloten maar bij de AXIA zijn er 3 gesloten en de laatste is open.
Ik heb deze AXIA nog niet geprobeert maar wil dat natuurlijk wel en ook overklokken maar lukt dat ook met 1 open L1 brug?

Verwijderd

Gewoon FF die open brug inkleuren en gaan :)

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 06:23 schreef rjw het volgende:
Ik heb 2 Thunderbirds 1200B''s,een AXHA en een AXIA,bij de AXHA zijn alle L1 bruggen gesloten maar bij de AXIA zijn er 3 gesloten en de laatste is open.
Ik heb deze AXIA nog niet geprobeert maar wil dat natuurlijk wel en ook overklokken maar lukt dat ook met 1 open L1 brug?
Ligt eraan welke brug het is...elke brug heeft zeg maar een waarde..

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Zorgen dat de L1 bruggen allemaal verbonden zijn, en dan gaan met die banaan.

Geen inspiratie

Verwijderd

1 (één) one uno Eins .. van de L1 bruggen is niet dicht ??????
Boeiend...
(Er zijn er dus vier voor alle duidelijkheid lieve kijk vrienden..)
Maar dat weet je vast al..

(U ziet, ik ben bezig mij aan alle strohalmen te verzekeren van een vasthoudend overzicht der probleemstelling *ehum* *D )

Is een van de twee soms een ''C'' Athlon (FSB266 dus) Niet dat ik zou weten of dat dan zo hoort, ik ben gewoon nieuwsgierig.

Dat zie je aan de eerste regel, de laatste letter. ''C'' is een 266 en ''D'' is een 200 Mhz FSB.

Of bedoel je misschien de L6 brug? Dat betekent dat de Vcore default anders is.

Verwijderd

ja erg interesant, vertel vertel vertel

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Zoiets heb ik ook al eens gezien, is ook een Axia en het lijkt net alsof de laatste k1 brug niet is verbonden, althans, hij ziet er anders uit dan de 1e 3..

Na ja, gewoon dan die ff verbinden maar..

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
[Blaat got]
Dubbel post..

Verwijderd

*reutel* waar is tie nouw,
rjw..?

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is een B type dus 200 fsb,en de laatste L1 brug is dus open.

Verwijderd

;) Zotte bedoening..

AH ! Daar is ''e al..

Ik zou het gewoon proberen. Normaal met inkleuren als je één brug mist, verlies je een hele reeks multipliers (halve waardes, of hele waardes, of wel 7x en 9 x maar niet 6 of 8...).

Als het gewoon werkt, nou ok dan. Als het zaakje raar gaat doen, gewoon de laatste inkleuren.

Misschoen worden deze CPU''s later nog wat extra waard als curiositeit :?

Verwijderd

Even voor alle zekerheid. Niemand twijfelt aan je. Maar we vinden het zo vreemd..

Het is toch niet die stip naast de "1" waar je het over hebt ? Dat is geen brug natuurlijk. Gewoon een stip.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hooi/bruggen.jpg
Deze heeft alle bruggen open, die 4 groepjes dubbele stippen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is niet die stip maar dus de laatste brug naast de L2 bruggen,ik vind het ook raar want ik heb dit ook nog nooit gezien maar ik ga hem nu proberen.

Verwijderd

OKé,
ik denk dat half Tweakers net in spanning wacht op wat je zult uitvinden.

:Y) Klok ze !

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij zit erin,ik heb wel die laatste L1 brug met een potlood dicht gestreept en loopt nu op 9*133 en ga nu kijken hoe hoog ik hem kan klokken,mijn AXHA kwam niet hoger dan 1266 dus hoop ik dat deze AXIA wel wat hoger komt.
Asus A7V133
256Mb Mushkin rev2

Verwijderd

Topicstarter
Op 1.33Ghz loopt hij momenteel en ik laat hem hier even op staan,temperatuur is zo''n 2 graden hoger op 52 graden.
Moet eerst mijn bios opnieuw flashen want hij doet het alleen in Jumpermode,jumperfree staat alles vast omdat ik tesnel wat had ingetoest nadat ik in safemode kwam,i.p.v 9*133 deed ik 12*133 en na herstarten blijft hij dan hangen en kom ik niet in het bios.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op maandag 21 mei 2001 16:14 schreef rjw het volgende:
Op 1.33Ghz loopt hij momenteel en ik laat hem hier even op staan,temperatuur is zo''n 2 graden hoger op 52 graden.
Moet eerst mijn bios opnieuw flashen want hij doet het alleen in Jumpermode,jumperfree staat alles vast omdat ik tesnel wat had ingetoest nadat ik in safemode kwam,i.p.v 9*133 deed ik 12*133 en na herstarten blijft hij dan hangen en kom ik niet in het bios.
Whoehaha dan hoef je niet opnieuw te flashen hoor.
Gewoon ff de JEN op disabled zetten en de jumpers goed instellen en daarna start je op met de JEN enabled en tada je kunt weer in de BIOS :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Dacht het niet Bierkameel,toen het gebeurde stond hij al op Jumperfree dus dat lukt niet.

Verwijderd

ik heb t zelfde, alle multpliers onder de 10x zijn geen prob. 9.5*105=1000 wil wel, maar 10*100 weer niet. K heb em nu op 1017 draaien, max van mn 100mhz geheugen dimm. Ligt dit ook aan het niet goed inkleuren van mn bruggen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nu op 140*10 dus 1.4Ghz maar moest wel de Vcore verhogen naar 1.85V,temperatuur wordt nu ook veel hoger(59 graden) dus ik ga maar weer terug naar 1.33Ghz.

Verwijderd

Is toch niet gek ;)

Ga je nog zoeken naar dikkere koeling ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk het wel,ik heb nu nog een Spire MA324-15 maar denk aan een Thermaltake Vulcano.

Verwijderd

Oeps..
Ik zou toch een stapje hoger gaan. Waarom geen Thermo Engine of een Swift MC462 ??

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een fan die niet teveel lawaai maakt en de Spire is behoorlijk stil en dat geldt ook voor de Vulcano bovendien zijn ze niet zo duur.
Pagina: 1