[BC3] SBLive! 5.1 op eigen DTS versterker.....HOE!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Iemand enig idee hoe ik me SBLive! 5.1 op me Sony DTS versterker krijg????? Ditale kabel??? Bananen/tulp stekkers??? Tell me!!!!

Grtz Fire_escape

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

die digitale uitgang/center spk
kan je gebruiken om S/PDIF doorheen te sturen naar je versterker
al zal je wel iets moeten maken zodat het signaal coaxiaal verzonden wordt (aangezien creative een eigen poortje erop pleurt ;( )

of je doet gewoon analoog

• BC3 Victim
Hoe analoog???? met 5 van die fokking kabeltjes?? echt niet ik heb gvd een dig. uitgang op me kaart wil ik em ook kunnen gebruiken. enne die versterker heeft ook een dig.ingang. Heb al een sp/dif geprobeert maar werkt niet. help op cd zegt 1 in dig.out en 4of 5 andere kabels in de rest van de gaatjes, maar die kun je alleen bij creative bestellen :( DUUR!!! en niet te krijgen!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:13

JT

VETAK y0

Gewoon een mono jackplug naar een tulppluggie. Haal wel van dat ofc kabel, kost 5 piek per meter, maar dan heb je kwaliteit. En het liefst ook gouden plugge.

Goud=minder gevoelig voor vuil = minder weerstand = betere kwaliteit

[mierenneuk mode]
hoort trouwens op het AV forum :)
[mierenneuk mode]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 00:00 schreef JT het volgende:
[mierenneuk mode]
hoort trouwens op het AV forum :)
[mierenneuk mode]
Audio forum dus...

• BC3 Victim
ja sorry ''bout that maar dit is het forum waar ik het meeste rond hang dus die kan ik het snelste downen (@Home :()

• JT
  • Laatst online: 11:13

JT

VETAK y0

Maakt nix uit hoor, maar zeg het alleen ff :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• d-Frag
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Als je in AV had gepost had je nu al een linkje of 3 gehad waar je (goedkoper dan bij Creative) de juiste kabel kan bestellen >:)

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

lul niet zo en geef die jongen/meisje die link man |:(
Pagina: 1