Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Das duur...
(maar ik wil hem ook wel hebben
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
beetje lastig als je er niet bent, of je moet een moeder/broer/zus hebben met te veel vrije tijd..Op zondag 20 mei 2001 23:02 schreef FreeRider het volgende:
Ik heb wel eens iets gezien wat je tussen je slangen kan zetten met een rotortje in het midden (dat je door een raampje kan zien). Als het rotortje draait dan stroomt je water, zo niet: Panic button ;)Het zat ook in een watergekoeld systeem, alleen het wat, waar, wanneer ben ik effe kwijt
Verwijderd
heb ik een leuk artikel van gezien bij Oc-mod.
Linkje : www.ocmod.com/code/show_art.php?id=21&pg=1
Een waterflow-meter geeft meer pulsen als er meer water doorheen gaat, een detector is alleen aan of uit...
Dus je kan wel meten of het water beneden een bepaalde waterdebiet(?) komt...
kun je niet ipv een statisch iets daar gewoon die fan-motor aanhangen, en dan de toerental uitgang van de fan gebruiken om de waterflow te bepalen?
Of l*l ik nou weer heel dom?
Verwijderd
Wat je kan doen, is een flow-propellortje nemen, en met een optische toerenteller de omwentelingen van het ding meten.