De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
.Ik heb hem bij www.icomputers.nu gekocht samen met arctic silver 2 en het heeft precies 100 gulden inclusief verzendkosten gekost.
Zijn er trouwens meer mensen met een Volcano II op GOT ???????
Turn it off and on again.
wat is de beste keus dan?
Verwijderd
Dit is niet enkel tegen jou maar in het algemeen : ZOEK ZELF EENS OP INTERNET!!!!!!!!!!!!! Mijn god zeg, er zijn tientallen hardware sites, tweakers.net staat elke dag weer vol met links! Er zijn al ontzettend veel topics geweest over de fop38 en ook wel over de volcanoII. UTFS!!!!!
Einde van deze dienstmededeling
Ja, maar de ene site zegt dat ie goed is en de andere dat ie slecht is...schiet je dus ook geen hol mee op.Op zondag 20 mei 2001 17:21 schreef HaTeWaY het volgende:
offtopic:
Dit is niet enkel tegen jou maar in het algemeen : ZOEK ZELF EENS OP INTERNET!!!!!!!!!!!!! Mijn god zeg, er zijn tientallen hardware sites, tweakers.net staat elke dag weer vol met links! Er zijn al ontzettend veel topics geweest over de fop38 en ook wel over de volcanoII. UTFS!!!!!
Einde van deze dienstmededeling
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Daar heb je wel gelijk in, maar dat komt volgens mij omdat bij verschillende reviews de omstandigheden (ambient en kast temperaturen bijv.) ook elke keer anders zijn. Je moet dus even opletten dat de omstandigheden in de review niet totaal afwijken van je eigen omstandigheden. Vaak worden er bij een nieuwspost op tweakers.net over een review ook erg nuttige reacties gegeven met persoonlijke ervaringen met de betreffende koeler.Op zondag 20 mei 2001 17:24 schreef JT het volgende:
[..]
Ja, maar de ene site zegt dat ie goed is en de andere dat ie slecht is...schiet je dus ook geen hol mee op.
Klik hier voor een cooler test met heel veel bekende coolers en hier is link verder en kun je zien hoeveel kabaal ze maken
En dit is van een gerespecteerde site
Dat ding heet dus een globalwin BKB38.Op zondag 20 mei 2001 17:02 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Zeker doen maar doe er dan wel een 6800 rpm fan op (delta of ystech)heb ik ook gedaan dan koelt hij beter als een fop 38
Zijn er trouwens meer mensen met een Volcano II op GOT ???????
Geen inspiratie
Nee dat ding heet WBK38.Op zondag 20 mei 2001 19:12 schreef martijn12345 het volgende:
[..]
Dat ding heet dus een globalwin BKB38.
Niks een globalwin gewoon een vulcano II maar dan de fan vervangen door een ystech 40 cfmOp zondag 20 mei 2001 19:12 schreef martijn12345 het volgende:
[..]
Dat ding heet dus een globalwin BKB38.
Sorry hebt gelijk. Foutje.Op zondag 20 mei 2001 20:41 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
en hun maar lullen over globalwin gewoon een gemodde cooler
Hij is van Thermaltake (die van die orb gevallen )
Geen inspiratie
overigens gebruik ik dat coolertje nog steeds, en ik ben er zeer tevreden mee