[BC3] Thermaltake VolcanoII

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik denk dat ik eeen VolcanoII ga kopen.
Ik heb nu een Kühler Majesty AMD Socket A Dual Fan en die geeft me ongeveer 60°C (top 66°C)

Goede keuze, of moetek echt een andere kope?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

had je hier niet eerder een topic over gestart:?

• BC3 Victim
ja maar niemand zei welke cooler het beste was :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Vulcano is een goede cooler hoor,mijn thundirbird 1000@1100 draait nu idle 34 graden en stressed rond de 41
.Ik heb hem bij www.icomputers.nu gekocht samen met arctic silver 2 en het heeft precies 100 gulden inclusief verzendkosten gekost.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Zeker doen maar doe er dan wel een 6800 rpm fan op (delta of ystech)heb ik ook gedaan dan koelt hij beter als een fop 38 >:)

Zijn er trouwens meer mensen met een Volcano II op GOT ???????

Turn it off and on again.

• BC3 Victim
nice hoe doe je dat dan met die arctic silver pasta?

• BC3 Victim
ik kan ook een GlobalWin Socket A FOP38 kopen
wat is de beste keus dan?

Verwijderd

offtopic:
Dit is niet enkel tegen jou maar in het algemeen : ZOEK ZELF EENS OP INTERNET!!!!!!!!!!!!! Mijn god zeg, er zijn tientallen hardware sites, tweakers.net staat elke dag weer vol met links! Er zijn al ontzettend veel topics geweest over de fop38 en ook wel over de volcanoII. UTFS!!!!!

Einde van deze dienstmededeling

• JT
  • Laatst online: 11:13

JT

VETAK y0

Op zondag 20 mei 2001 17:21 schreef HaTeWaY het volgende:
offtopic:
Dit is niet enkel tegen jou maar in het algemeen : ZOEK ZELF EENS OP INTERNET!!!!!!!!!!!!! Mijn god zeg, er zijn tientallen hardware sites, tweakers.net staat elke dag weer vol met links! Er zijn al ontzettend veel topics geweest over de fop38 en ook wel over de volcanoII. UTFS!!!!!

Einde van deze dienstmededeling
Ja, maar de ene site zegt dat ie goed is en de andere dat ie slecht is...schiet je dus ook geen hol mee op.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 17:24 schreef JT het volgende:

[..]

Ja, maar de ene site zegt dat ie goed is en de andere dat ie slecht is...schiet je dus ook geen hol mee op.
Daar heb je wel gelijk in, maar dat komt volgens mij omdat bij verschillende reviews de omstandigheden (ambient en kast temperaturen bijv.) ook elke keer anders zijn. Je moet dus even opletten dat de omstandigheden in de review niet totaal afwijken van je eigen omstandigheden. Vaak worden er bij een nieuwspost op tweakers.net over een review ook erg nuttige reacties gegeven met persoonlijke ervaringen met de betreffende koeler.

• BC3 Victim
Is zoooooooo vaak gezegt hier, haal of een Swiftech of een Silverado !!!!!!

Klik hier voor een cooler test met heel veel bekende coolers en hier is link verder en kun je zien hoeveel kabaal ze maken ;)

En dit is van een gerespecteerde site :7

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Op zondag 20 mei 2001 17:02 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Zeker doen maar doe er dan wel een 6800 rpm fan op (delta of ystech)heb ik ook gedaan dan koelt hij beter als een fop 38 >:)

Zijn er trouwens meer mensen met een Volcano II op GOT ???????
Dat ding heet dus een globalwin BKB38.

Geen inspiratie

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:21
Op zondag 20 mei 2001 19:12 schreef martijn12345 het volgende:

[..]

Nee dat ding heet WBK38.

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op zondag 20 mei 2001 19:12 schreef martijn12345 het volgende:

[..]

Niks een globalwin gewoon een vulcano II maar dan de fan vervangen door een ystech 40 cfm :P

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Je kan ook een coolermaster dph-51h nogwat kopen dan een deltahp fan erop knalle.. werkt ook goed.. iig ik heb hier 92mm fan met ongeveer 60cfm en houd mijn procje koel tot 47graadjes...

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

en hun maar lullen over globalwin gewoon een gemodde cooler

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Op zondag 20 mei 2001 20:41 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
en hun maar lullen over globalwin gewoon een gemodde cooler
Sorry hebt gelijk. Foutje.
Hij is van Thermaltake (die van die orb gevallen )

Geen inspiratie

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kijk hier maar eens van een review van de VolcanoII: www.rorupc.nl/review.php?id=8&page=2
overigens gebruik ik dat coolertje nog steeds, en ik ben er zeer tevreden mee :)

Verwijderd

ThermoEngine V60
www.azzo.com
Pagina: 1