[BC3] Tbird 1300 + KT7-raid + fop 32/32-i/32-1/38 ??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb vandaag niets anders gedaan dan posts/reviews doorlezen en nog zijn er onduidelijkheden :).

1) Wat is er met die fop 32-1 en fop 32-I .. ik kan NERGENS die 32-I vinden behalve in een review op tomshardware en daar lijkt ie in de verste verte niet op de 32-1
fop 32-I
fop 32-1

het leuke is dat globalwin zelf ook geen 32-I kent. Dus als iemand het verschil weet .. let me know :)

2) Welke koeler is nou echt relax erop te zetten ? Ik lees steeds bij de 38 dat ie toch een behoorlijke bruteforce methode heeft en het laatste dat ik wil is dat me tb 1300 in een peperdure mespunt zand veranderd.

Ga aub niet replien van use the search etc ... dat heb ik al genoeg gedaan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ThermoEngine V60 is toch echt veel beter met de zelfde fans... doe ff wat research voor je een koeler koopt en hou niet vast aan een naam

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 16:28 schreef Hiro Shima het volgende:
ThermoEngine V60 is toch echt veel beter met de zelfde fans... doe ff wat research voor je een koeler koopt en hou niet vast aan een naam
ik hou me dus ook niet vast aan een naam .. ik weet iig zeker dat die dingen op me mobo passen :)

heb je ergens een review met die koeler ?

[edit]
http://www.vr-zone.com/reviews/thermoengine/
en
http://www.virtualhideout.net/reviews/thermo_engine/index.shtml

vond ik zo snel ff

vrzone: daar komtie niet zoveel beter uit ...
But for a newcomer to the HSF biz, the performance of the ThermoEngine is pretty good. Not really stellar, but still good. It''s not available here yet in Singapore so dun really have any infos on how much it''ll cost, but I''m thinking of about the same price as the Taisol, SuperOrb or at most the ArctiCooler. And since it measures just a tad bigger than the Socket A itself, this cooler will fit any mobo you throw at it without worrying about any blockage. ThermoSonic has one good performer here in my opinion considering the fact that their are new to the HSF business. Let''s just hope the retail version performs like this one or maybe even better!
het is nog best een newbie dus :)
[/edit2]

[edit3]
http://www.overclockers.co.uk/socketa_coolers.htm
daar komtie als grand winner eruit .... zeker met een Delta Fan
[/edit3]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 16:28 schreef Hiro Shima het volgende:
btw waar kopen we dat ding?

Verwijderd

azzo.com

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
www.overclockers.co.uk

lekker goedkope verzendkosten
(iets van 20,- )

• BC3 Victim
ok .. nergens in nederland dus ? :)

heb geen cc dus schiet niet echt op

Pagina: 1