[BC3] Thermal pad wel of niet??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een VolcanoII cooler en een tubetje artic besteld voor mijn nieuwe Athlon 1,2 GHz :) (hij komt morgen... hoi, hoi, hoi :+)

Ik haal de cooler uit het doosje en zie dat er een thermal pad opzit, vraag nu is: Thermal pad naast de artic gebruiken of weghalen :?:? .. Indien weghalen, graag wat tips hoe te werk te gaan!...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Thermal Pad=:r

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik deed het op de zaak zo (voor we orbs kickten voor fop32''s) stickerverwijderaar goed opbrengen, dus dat pad onder "water" staat zeg maar...wacht 10 minuten en dan veeg je hem er zo af met een stuk papier..in 1x...laten drogen en dan as of andere koelprut erop

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Okay... en dan de artic op de core... of ook nog op de plek waar de thermal pad zat?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Op zondag 20 mei 2001 14:58 schreef B1tchwax het volgende:
Okay... en dan de artic op de core... of ook nog op de plek waar de thermal pad zat?
Zoek even op artic silver aanbrengen...is een faq van maar geen pit om die op te zoeken :)