ik heb hier zojuist ff de trial van cpuidle geinstalled en hij trok an ff een vinkje achter de 1 of andere kt133a functie te zetten mn cpu tem van 50 naar 36 graden idle. Erug netjes. Maar dis een trail versie, weet er iemand een goed freewareproggie die even goed presteert?(rain al geprobeerd, werkt niet lekker)
Idle temps boeien geen Z*K!
Stressed temp DAAR gaat het om.
die proggies zuigen.
die proggies zuigen.
ik vind et helemaal niet erg dat mn cpu na een potje quake of cs ff hard afkoelt.Op zondag 20 mei 2001 14:36 schreef salvador4 het volgende:
Idle temps boeien geen Z*K!
die proggies zuigen.
ik stress die cpu verder alleen als k hem weer wat verder heb opgeschroefd(met
bij mij werkt rain perfekt 22 gtraden idle
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Idle zuigt man, Stressed is hij tenminste stabiel en als hij niet stabiel daar mee is meot je hem stabiel maken
sressed my 37 graden @ 833,3333333 enz.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
stressed is ie bij mij een graadje of 55, idle iets van 48-49. Nu met cpucool idle wel ff 33. Mooi toch voor onbenutte momenten(geen gezeur over
graag
)
Idle Progz hebbie geen zak aan, is alleen maar slecht van die schommlende temperaturen.
Beter 1 vast temperatuur.
nou ja, onder windows met icq, msn, GoT en nog wat pagina''s open blijft tie rustig rond de 35 hangen.........Op zondag 20 mei 2001 15:57 schreef SaURoN het volgende:
Idle Progz hebbie geen zak aan, is alleen maar slecht van die schommlende temperaturen.
Verwijderd
ik heb wel heel wat aan cpucool scheelt me zeker 10 graden in idle state (hij staat altijd aan, simpele dingen te doen) en heeft ook nog eens cpu optimalisaties aan boord die mn mobo niet heeft.
Pagina: 1