[BC3] windows kan niet tegen hoge snelheid?!

Pagina: 1
Acties:

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:11
hey, ik heb nu regelmatig last van dat me windows (98) te snel afsluit.
hij heeft namelijk soms dingen niet opgeslagen als ik weer opnieuw opstart (bijv, ineens txt bestandjes weg)

ik zal wel weer te laat zijn en dit zal al geweest zijn, maar met search kwam ik niet veel verder)

dus wie heeft dit ook? en wie heeft de oplossing (vooral die laaste!!)

tnx

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
:?

al is je computer nog zo snel, Bill Gates vertraagt hem wel!

*D

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Kijk eventjes met msconfig (HET wondertooltje in 98 zelf!) in ''advanced'' of het fast shutdown vinkje per ongeluk UIT staat. Ik raad aan om hem aangevinkt te laten.

Verwijderd

Je start het programaatje MSCONFIG, gaat naar het tabje algemeen en klikt op geavanceerd. Daar moet je dan ff een vinkje zetten bij ''snel afsluiten uitschakelen''.

That should do the job.

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:11
staat uitgescakelt. en toch nog het zelfde probleem :r

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Volgens mij is dit een bekend probleem en is er een patch voor. Kijk eens bij de Windows Update website...
Is heel lang geleden volgens mij zelfs een posting op tweakers.net over geweest.

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op zondag 20 mei 2001 13:51 schreef DiGiSTORM_ het volgende:
Volgens mij is dit een bekend probleem en is er een patch voor. Kijk eens bij de Windows Update website...
Is heel lang geleden volgens mij zelfs een posting op tweakers.net over geweest.
Klopt... er is idd een update voor de afsluitproblemen van Win98... gewoon ff op de Windows Update Site kijken

Verwijderd

Nu je het zegt, zoiets kan ik me ook herinneren!

Verwijderd

windows operated systems forum :?

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:54

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Een combinatie van een ''snelle'' ide harddisk en een snelle cpu zorgt bij windows 98 2nd edition ervoor dat soms niet alle data uit de harddisk cache op de harddisk is geschreven, vandaar het data verlies.

Staat een patchje op windows update, niet onder belangrijke updates, maar een stukkie eronder.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

deze problemen komen alleen voor bij systemen boven de 933mhz...idd ff patch voor zien te vinden

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb je
"automatic end programs on exit"
al uit gezet?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1