De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- hardware always changes.. -
Daar kun je zo zien hoe ver verschillende cpu''s overclockbaar zijn doordat andere mensen hun resultaten geven (met erbij welk mobo ze hebbben en welke koeling ze gebruiken).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb een 533.
Die draait op 66*8
Dus ik kan alleen de FSB omhoog schroeven.
Maar ga binnenkort een 1 gig aanschaffen
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Maar mijn celly 433 liep op 554mhz (6.5x 85)
Ergens in de buurt van de 600mhz houd het met de celly-a wel op dus ik denk als je 6.5x 100 probeert dat het niks wordt
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Zal ik die keuze dan maar maken.Op zaterdag 19 mei 2001 21:50 schreef ALH het volgende:
Ik heb hier nog een celly 266@266, ja ik weet dat het schandalig ismaar ik heb een k*t-mobo (MS-6126) en ga binnenkort toch een nieuwe pc kopen alleen ik twijfel nog tussen een celly2 of duron...
Duron
Verwijderd
kloteding
op 562 wordt ie 75 graden stressed in de zomer ...
zonder koelpasta werd ie nog warmer
Heb ik een fokking productiefout ofzo
je zou wel tot de 550 moeten komen met luchtkoeling.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
By each crime and every kindness, we birth our future
tnx voor jullie replies (schrijf ik dat zo goed?)
wil nie hoger:(
idle: geen idee (koe;))
stressed: 33 grade
1x 633 @ 950 MHz met Alpha PEP66 + HP fan @ 39 graden
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
wel op 2v en en CUSL2-C...
ps, hoe ver kan zo''n socket370 mobo stabiel:?
Verwijderd
Waarom geloof ik je nietOp zondag 20 mei 2001 17:28 schreef Compu_Assassin het volgende:
mijn celly II 600@113643c met
wel op 2v en en CUSL2-C...
ps, hoe ver kan zo''n socket370 mobo stabiel:?
Wat voor cooler heb je?
Greetz
Verwijderd
met een orb en pasta maar als ik het geheel voel dat is hij meestal KOUD behalve als ik mijn kernel ga compilen e.d. dan voelt het een beetje warm maar ik wou dat mijn athlon 1333@1620 zo koud werd.
en is toch een beetje druke server
(beetje overkill voor wat hij doet)
maar ok
Zit nu klungelig coolermaster coolertje op
kga soon wat beter dingetje halen denk ik.
dan 1080 maybe?
een cel 600 -> 810MHZ
een PIII 733 -> 825 MHZ
p3 kan ikhelaas niet veel overklokken omdat het geheugen het niet meer trekt gaat niet sneller als 150 MHZ daarna doet de pc niets meer.....
Zit nu klungelig coolermaster coolertje op
kga soon wat beter dingetje halen denk ik.
dan 1080 maybe?
Ik weet niet hoe jouw Celly op je mobo zit (slot of S370), maar als er geen slotconverter tussen zit, moet je toch zeker op 550Mhz uit kunnen komen zonder extreme aanpassingen (mijn oude PII-266 draaide stabiel op 412MHz met dubbele coolfan).
Succes!