De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Het ziet er wel echt uit, maar het kan ook gespoten zijn...
dan met volume vol open aanzetten, en je mond dichthouden (ivm met vliegjes
whoops! spettert zo in je case...
moehahahha
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Sim-pelOp zaterdag 19 mei 2001 21:04 schreef Dr.Q het volgende:
heeheh en dan ineens de kat ertussen.
moehahahha
Zat juist te denken om een turbofan van een 747 te integreren in mijn volgende kast maar ik heb nog geen ATX kast kunnen vinden met ingebouwde kerosine tank
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Nou..ik heb nog nooit zo''n grote sticker gezien, ik houd het bij erg mooi spuitwerkOp zaterdag 19 mei 2001 21:27 schreef answer_man het volgende:
het lijkt mij geen fan, maar zon leuke stikkerdie op een kartonnen ding is geplakt, en daarna de doos zilvergespoten.......
Er zit anders wel een fingerguard voor, alleen een iets andere dan normaalOp zaterdag 19 mei 2001 21:04 schreef Dr.Q het volgende:
heeheh en dan ineens de kat ertussen.
moehahahha
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Ik heb een B-24 gesloopt en de motor + prop naast m''n pc gezet(en aangezet natuurlijk) is wel moeilijk voor lan-parties maar hij blijft wel koel
Verwijderd
Maar hij is ZEKER niet echt dus wat het dan wel is...:?:?
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Gewoon een grote doos of weet ik veel wat spuiten en daar een stroomdraadje naar binnen laten gaan.. simpel genoeg.. gewoon gespoten volgens mij, zo ziet ''t er ook uit..Op zaterdag 19 mei 2001 21:44 schreef Qorne het volgende:
hij is denk ik niet gespoten kijk maar naar dat stroom draatje enz...
Tuurlijk issie wel echt ! deze worden door de brandweer ook gebruikt. Als je op de schaduw van de pc kast kijkt zie je ook dat de schaduw golft dus hij is echt, ik ken die dingen wel. Om ze bij de pc te gebruiken is een 2eOp zaterdag 19 mei 2001 22:30 schreef Krietjur het volgende:
[..]
Gewoon een grote doos of weet ik veel wat spuiten en daar een stroomdraadje naar binnen laten gaan.. simpel genoeg.. gewoon gespoten volgens mij, zo ziet ''t er ook uit..
Verwijderd
hmmz... fotosjop !?Op zaterdag 19 mei 2001 23:20 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
. Als je op de schaduw van de pc kast kijkt zie je ook dat de schaduw golft dus hij is echt,
[..]
die dingen worden trouwens ook vaak gebruikt om grote partytenten mee te koelen
Niet?
[Specs]
Wat hierboven al genoemd wordt met die schaduw en ook de belichting ''leeft'' en komt mij ook realistisch over.
Ennuh als je het mij vraagt zou ik zeggen dat het een dikke blower is om de overtollige warmte van wederom een andere megalanparty weg te blazen:)
Powered bij meergranenbrood.
By each crime and every kindness, we birth our future
Verwijderd
Maar eh waarom zegt iedereen dat het een sticker/spaypaint op een doos is.(kost volgens mij duurder dan een echt exemplaar van deze groten in de zelfde roestig staat;))
die sleutels zou ik ff van tafel halen
Omdat ik er bij blijf dat ik ''m er nep uit vind zien.. Ziet er voor mij uit alsof het "rooster" en de bladen van de fan in ''t zelfde vlak liggen.. Maargoed.. wie ben ik he?Op zondag 20 mei 2001 03:28 schreef NogooD het volgende:
Holy Macro... [b]"Size does matter"[/b]
Maar eh waarom zegt iedereen dat het een sticker/spaypaint op een doos is.(kost volgens mij duurder dan een echt exemplaar van deze groten in de zelfde roestig staat;))
Verwijderd
Klopt.Op zaterdag 19 mei 2001 20:15 schreef SuB het volgende:
volgens mij is dit al de 3e x dat deze voorbij komt in dit forum
k weet niet of ie echt of nep is....
ik zie geen diepte bij de bladen van de fan. Maar wel zie ik wat schadus enzow waardoor ie toch eingelijk wel echt lijkt..
lekker boeie... ik heb um niet
Audi A8 W12 6.0
Al heel vaak in''t echt gezien. En ik ook in het echt lijkt het fake, komt waarschijnlijk door het interlaced effect van de "finguerguard".
Tis eerder een "bodyguard"Op zondag 20 mei 2001 16:18 schreef Orbit het volgende:
T''is wel degelijk echt, wordt gebruikt om nieuwbouw huizen mee te "drogen" enzo.
Al heel vaak in''t echt gezien. En ik ook in het echt lijkt het fake, komt waarschijnlijk door het interlaced effect van de "finguerguard".
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
blaat ja en hij is niet gespoten want hij heeft rotobladen:?Op zaterdag 19 mei 2001 21:44 schreef Qorne het volgende:
hij is denk ik niet gespoten kijk maar naar dat stroom draatje enz...
Hij is dus gespoten en dat draadje is voor sier.