De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Omvormertje verkeerdom aangesloten ? check ff wat in- en output is.Op zaterdag 19 mei 2001 19:46 schreef The_Will het volgende:
Weet iemand wat hiermee mis is? (behalve dan dat er iets gaat fikken, want dat wist ik al)
Hoe bedoel je dat?
Hebbie het over de stekkertjes op dat omvormertje? Die kun je niet omdraaien want de input is een 2 pins stekkertje en naar CCFL zijn het 3 pins.
Hebbie het over de stekkertjes op dat omvormertje? Die kun je niet omdraaien want de input is een 2 pins stekkertje en naar CCFL zijn het 3 pins.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb het zelde velleman-omvormertje als jij denk ik. Ik had m toen met mn stomme kop
verkeerd om aangesloten en hij ging toen ook roken en zo.
Idd de rode draad moet op de gele (+12v) en die andere moet op de zwarte draad (-12v en NIET de -5v!) NAAST die gele draad op de molex connector. Als t goed is zou die het nu moeten doen. Zoniet moet je ff naar de electroboer voor een nieuwe.
Idd de rode draad moet op de gele (+12v) en die andere moet op de zwarte draad (-12v en NIET de -5v!) NAAST die gele draad op de molex connector. Als t goed is zou die het nu moeten doen. Zoniet moet je ff naar de electroboer voor een nieuwe.
Hoe bedoel je dat? Is er dan verschil tussen die 2 zwarte draden? Ben nogal een leek op dit gebied.Op zaterdag 19 mei 2001 20:11 schreef REG10 het volgende:
(-12v en NIET de -5v!)
zwart is gewoon ground, is beiden hetzelfde hoor...
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Ja hoorOp zaterdag 19 mei 2001 20:11 schreef REG10 het volgende:
Ik heb het zelde velleman-omvormertje als jij denk ik. Ik had m toen met mn stomme kopverkeerd om aangesloten en hij ging toen ook roken en zo.
Sorry hoor maar die twee zwarten hangen bij de voeding in hetzelfde kloddertje soldeer.
dus gewoon rood op geel en zwart op zwart
enneuh
Hmmm, misschien kortsluiting op het printje ofzo?
Pagina: 1