[BC3] (houten) kast om mijn pc heen bouwen?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
uhm, gewoon een kleinbeetje ruimte overlaten, voor de zekerheid

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hmmmm
ik zou er aan de binnenkant van het houtwerk wel dempingsmateriaal doen, rubber, kurk of iets dergelijks...

paar millimeter is al voldoende...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Je kan gewoon een mooi "O" frame bouwen, eventueel met houten deur/paneel... De achterkant zou ik gewoon openlaten als je een bestaande kast gaat inbouwen...

Misschien als je het toch gaat aanpakken, is het handiger om gelijk groter te denken en de gehele kast opnieuw te maken, maar dan met een inbouwplaat voor je mobo en de drivehouder van een oude kast. Voeding kan je altijd wel ophangen/monteren. Zo kan je aardig goedkoop een fileserver maken met 10-30 5.25" open drives mits je kamer het toelaat...

• BC3 Victim
Post ff wat pic'' als ie klaar is
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r Barfing simultaneously!!!