De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Gewoon ff een paar blokjes vervangen
En met technische lego heb je bijna overal gaatjes in zitten, dus genoeg koelingOp vrijdag 18 mei 2001 23:10 schreef Noisema het volgende:
En het is niet zo moeilijk om de behuizing een andere kleur te geven.
Gewoon ff een paar blokjes vervangen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nou, die slopen een gewone computer ook met gemakOp vrijdag 18 mei 2001 23:24 schreef idX het volgende:
Tot je kleine kinderen op visite krijgt;)
en een paar technisch lego wieltjes eronder en je hebt een rijbare notebook
Verwijderd
wfvnOp vrijdag 18 mei 2001 22:40 schreef Exirion het volgende:
Van Lego kun je alles maken
.......:P........
* FFF heeft nog wat lego bewaard uit zijn kindertijd
e vooral technich lego, is meteen geperforeerd, heel misshcien dat 9ik eens ga proberen, snel en goedkoop
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Op zaterdag 19 mei 2001 19:10 schreef aarninkron het volgende:
HMMMMM server onbereikbaar....
heb ik weer..
Ja hoor, ik dus ook... :(De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Verwijderd
Ik ookOp zaterdag 19 mei 2001 19:10 schreef aarninkron het volgende:
HMMMMM server onbereikbaar....
heb ik weer..
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Als je die "friendly error messages" nou eens uitzet zie je de werkelijke melding. Bespaart ons weer de ergenis van iemand die te snel conclusies trekt
Verwijderd
>:)>:)>:)>:)
Lego trapt kont
By each crime and every kindness, we birth our future
1. Koffer mod
2. Hamster(hok)mod
3. 2pc''s-in-een-houten-kast-mod
Zijn bij mij blijven hangen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ff kijken
Audi A8 W12 6.0