[BC3] AXIA Thunderbird

Pagina: 1
Acties:

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Ik heb al zitten zoeken, en ben er achter gekomen dat ze bij eynstein te krijgen zijn. (andere plaatsen houd ik me altijd aanbevolen)

Maar op de site van Eynstein staan ze helemaal niet. Moet ik ze een emailtje sturen hiervoor of zijn ze uit de collectie? Wie kan me antwoord geven?

Verwijderd

volgens mij moet je mazzel hebben dat je er een krijgt, of er specefiek naar vragen..

AXIA is ook maar een proc. net als alle anderen..

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
nou, wat denk je zelf?
je geeft het antwoord zelf al.
meel ze ff.

en post het resultaat hier, misschien zijn er nog meer belangstellenden.

Verwijderd

waarom rulet snake ni meer ?

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 19:51 schreef real_raichu70 het volgende:
waarom rulet snake ni meer ?
zijn knopjes zijn kaput?

• d33n
hij roelde, maar toen ging de GoT server eruit, en was mijn snakie weg.
nu heb ik em ff op webicon gezet!

ff aanpassen :D

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
OK, heb dus ff verder gezocht en ben er zo achter gekomen dat ze bij www.icsolutions.nl/ ook AXIA thunderbirds verkopen en dat voor een stuk minder!

Verwijderd

Alle nieuwe TB''s van 1100 of meer Mhz zijn zowiezo ERG goed overclockbaar
AXIA zegt niet zooooo veel hoor...heb er zelf ook een. Maar ik denk dat alle nieuwe TBs gewoon erg snel zijn. Gewoon een 1100 of hoger halen dus..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
/offtopic
Yo Nostra, hoe koel jij je PC?
mooie overclockwaarden!!
/on topic

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 22:22 schreef BadMotHa het volgende:
/offtopic
mooie overclockwaarden!!
/on topic
offtopic:
Bevalt dat Epox moederbord je? Ik ben van plan om dat bord ook in de pc van een vriend van me te bouwen, maar ik wil weten of ie goed bevalt enzo (hij krijgt dan de niet-raid versie, dus geen ''+'')

• BC3 Victim
perfect boardje!
makkelijk te OC''en,niet duur, goed getest.
ik ben er zeer tevreden over, een aanrader!
ik had voorheen niet veel over dit merk gehoord, kocht altijd Abit/Asus, maar die vele goede testresultaten deden me zwichten......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Bij bolderhardware hebben ze net een partij 1.333 Ghz binnen weet ik. De mijne zat vanochtend bij de post.
In eerste instantie noemden ze geen specifieke AXIAs op hun site, alleen gewoon athlon. Ik gepre-ordered. Zie ik vandaag ineens dat ze nu wel specifiek AXIAs aanbieden en wel 35,- duurder als gewone. Ik begon er al de ziekte in te krijgen omdat ik het vermoeden kreeg dat sukkels als ik die pre-orderen dan de niet-AXIAS toegeworpen kregen. Stond ineens ook de postbode voor de deur met een 1.333 Ghz AXIA (en voor de prijs van een gewone). Top, bolderhardware! :)

Om op de vraag terug te komen, ze bieden nu dus specifiek AXIAs aan. Wel met bijschrift dat ze er nog maar een paar hebben. En Eynstein had inderdaad 1 Ghz AXIAs op hun site staan, maar sinds gisteren/vandaag ineens weg.

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Op vrijdag 18 mei 2001 22:15 schreef NoStra het volgende:
Alle nieuwe TB''s van 1100 of meer Mhz zijn zowiezo ERG goed overclockbaar
AXIA zegt niet zooooo veel hoor...heb er zelf ook een. Maar ik denk dat alle nieuwe TBs gewoon erg snel zijn. Gewoon een 1100 of hoger halen dus..
Het gaat hier dus over een TB1Ghz, niet een hogere. En aangezien deze nog altijd in AXIA versie de beste resultaten geven wil ik er graag eentje. Er is namelijk best veel vraag naar, dus daarom dat ik het hier post.

• BC3 Victim
Op vrijdag 18 mei 2001 19:48 schreef Razorfist het volgende:
Ik heb al zitten zoeken, en ben er achter gekomen dat ze bij eynstein te krijgen zijn. (andere plaatsen houd ik me altijd aanbevolen)

Maar op de site van Eynstein staan ze helemaal niet. Moet ik ze een emailtje sturen hiervoor of zijn ze uit de collectie? Wie kan me antwoord geven?
Een tijde (een week ofzo) geleden stond nog vermeld dat hun 1Ghz CPU''s AXIA''s waren alleen staat dat er nu niet meer :o dus ik zou ze maar mailen...

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 22:22 schreef BadMotHa het volgende:
/offtopic
mooie overclockwaarden!!
/on topic
Een coolermaster EP5-6I11 met een 92mm fan erop. Stressed met kast dicht 47graden..1466Mhz 1.85Volt

http://www.thetechzone.com/display.asp?i=18&p=1

Dat heb ik dus gedaan met een coolermaster heatsink :)

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 20:01

bfm

* bfm heeft hier 2 1,2 GHz AXIA cores liggen *D

(benk nu da man of wat :?:?, ik snappet niet met die dingen)

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Op zaterdag 19 mei 2001 21:18 schreef bfm het volgende:
* bfm heeft hier 2 1,2 GHz AXIA cores liggen *D

(benk nu da man of wat :?:?, ik snappet niet met die dingen)
1) het gaat hier om 1,0 GHz AXIA, die zijn iets zeldzamer als 1,2 GHz AXIA''s

2) check je ondertitel

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 20:01

bfm

Op zaterdag 19 mei 2001 21:28 schreef Razorfist het volgende:

[..]

1) het gaat hier om 1,0 GHz AXIA, die zijn iets zeldzamer als 1,2 GHz AXIA''s

2) check je ondertitel
* bfm checkt *

Boe! Ik ben een stier! :?:?

Naja, mooi dat ik dat ook weer weet, zit niet zo in et overklok gebeuren, vinnet alleen interresant :)

Maja, totaal offtopic dus (moet kunnen :+)

• d33n
Op zaterdag 19 mei 2001 21:32 schreef bfm het volgende:

[..]

* d33n checkt *

Boe! Ik ben een stier! :?:?

Naja, mooi dat ik dat ook weer weet, zit niet zo in et overklok gebeuren, vinnet alleen interresant :)

Maja, totaal offtopic dus (moet kunnen :+)
nee gek, dit:

Jaja..... Ik ben een newbie :-(

>:)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Op zaterdag 19 mei 2001 20:16 schreef NoStra het volgende:

[..]

Een coolermaster EP5-6I11 met een 92mm fan erop. Stressed met kast dicht 47graden..1466Mhz 1.85Volt

http://www.thetechzone.com/display.asp?i=18&p=1

Dat heb ik dus gedaan met een coolermaster heatsink :)
Toch maar 92mm erop geknalt >:)

Verwijderd

Jep :) die 80mm fan was niet zo vet..de 92mm blies veel harder..en groter oppervlakte..
Dus nu nog betere resultaten :)
Binnenkort ga ik dus voltage mod doen! Met een luchgekoelde... 2.14V en dan 1500Mhz+ hoop ik :)
Pagina: 1