[BC3] waar extra koeler voor backup van me cpukoeler??

Pagina: 1
Acties:

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
mijn cpu fan was vanmiddag uitgevallen en mbm begon vrolijk te piepen maar ik was er niet |:( en me pa die hoorde het ook maar die zetten gewoon mbm uit en niet me pc dus heeft ie een tijdje zonder koeler en alleen met koelblok gedraaid en was me koelblok natuurlijk superheet. en het gekke was dat me koeler het weer deed toen ik hem weer aandeed, maar aangezien ik nu het zekere voor het onzekere wil nemen plaats ik een fannetje die het koelblok ook koelt maar waar kan ik die het beste plaatsen zonder de fan van me cpufan overtoeren te laten maken??

en me windows boot niet meer :'( hebben jullie misschien nog tips om hem weer werkend te krijgen?? en kan ik de leverancier die me koeler heeft geleverd aansprakelijk stellen als m''n cpu er mee kapt?? (niet daar gekocht)

Verwijderd

ga gewoon naar de winkel waar je je cpu vandaan hebt (als je cpu kapot is) en zeg dat ie het niet meer doet...

je kan een fan tegen de zijkant laten blazen

Verwijderd

of in MBM gewoon instellen dat ie moet afsluiten als ie een bepaalde tep overschrijdt (kan ook in BIOS) , en je pa een ferme mep geven !

• Clithopias
vaag, alles doet het weer en me idle temp is van 49 graden naar 30 graden gedaald :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe bedoel je "burn-in" werkt wel degelijk :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Clithopias
Op zaterdag 19 mei 2001 00:06 schreef unicorn7 het volgende:
Hoe bedoel je "burn-in" werkt wel degelijk :)
:) LOL

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gelukkig doet ie het weer, en kan je er weer om lachen... >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1